پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024
مدیرعامل مخابرات منطقه ایلام

۹۷ درصد جمعیت استان تحت پوشش تلفن همراه قرار دارد

۱۳۹۹/۱۱/۱۵ ۱۶:۰۶ چاپ کدخبر: 5771

به گزارش آفتاب ایلام،حشمت الله اسدی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت : ظرفیت نفوذ تلفن ثابت در این استان ۲۱.۴ دهم درصد است و ۹۷ درصد جمعیت ایلام تحت پوشش تلفن همراه قرار دارند.

وی گفت:تعداد سایت های تلفن همراه در ابتدای دولت یازدهم در این استان ۲۴۱ مورد بوده که هم اکنون با رشد ۵٠ درصد به ۳۶٠ سایت رسیده است.

مدیرعامل مخابرات منطقه ایلام گفت: ضریب نفوذ تلفن همراه در ابتدای دولت یازدهم در استان ۸۱.۳ دهم درصد بوده که این میزان هم اکنون به ۱۴۵.۱ دهم درصد رسیده است.

وی افزود: پهنای باند اینترنت در ابتدای دولت تدبیر و امید ۵٠٠ مگابایت بود که این میزان در سالجاری و دولت دوازدهم به ۱٠ گیگابایت رسیده و ظرفیت افزایش تا۲٠ گیگابایت را دارد.

مدیرعامل مخابرات منطقه ایلام بیان داشت :تعداد سایت های تلفن همراه در ابتدای دولت یازدهم در این استان ۲۴۱ مورد بوده که هم اکنون با رشد ۵٠ درصد به ۳۶٠ سایت رسیده است.


وی بیان داشت:در راستای ارتقاء تکنولوژی سایت تلفن همراه ۴۸ سایت روستایی، شهری و جاده ای در دست اقدام است که عملیات اجرای تعدادی از این پروژه به پایان رسیده است.

مدیرعامل مخابرات منطقه ایلام افزود : تمامی روستاهای بالای ۲٠ خانوار تا پایان دولت به اینترنت پرسرعت مجهز می شوند.

وی گفت: سرقت و تخریب کابل ها در سطح روستاهای استان آآفتاب ایلام+سیب بزرگی به زیر ساخت های مخابرات می کند که می طلبد در این راستا چاره اندیشی شود.

 عنوان کرد: این شرکت در حوزه اینترنت تجاری، تلفن ثابت، اینترنت خانگی و تلفن همراه اول به مشترکان خدمات ارائه خواهد داد.

اسدی یادآور شد:مشترکین سطح استان می توانند جهت پرداخت قبض تلفن ثابت و اینترنت خانکی از طریق سامانه ۲۰۰۰، خرابی تلفن و اینترنت با سامانه ۲٠۱۱۷ و مشترکین تجاری می توانند با شماره گیری ۲٠۱٠ اقدام کنند.

وی اظهار داشت: مشترکین همراه اول می توانند با شماره گیری سامانه ٠۹۹٠ مشکلات خطوط خود را اطلاع رسانی و رفع کنند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان