جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در با رژه خودرویی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام علی چراغی‌پور در گفت‌وگو با آفتاب ایلام اظهار داشت: آغاز راهپیمایی 22 بهمن در ایلام بدون حضور فیزیکی و در فضای مجازی انجام می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تیلیغات اسلامی گفت: تنها حضور فیزیکی رژه خودروی نیروهای مسلح خواهد بود که در خیابان‌های ایلام و همزمان در سراسر شهرستان‌های استا انجام می‌شود.

وی حضور مردم در فضای مجازی و سامانه اینترنتی fajr.ccoip.ir  را حضور در راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد و افزود: مردم ایلام ب حضور در این فضا و سامانه بار دیگر با آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تیلیغات اسلامی استان ایلام راهپیمایی خانوادگی را از ابتکارات جدید 22 بهمن امسال عنوان کرد و افزود: این راهپیمایی به صورت خانوادگی و به صورت خودرویی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این برنامه‌ها تبیین گام دوم انقلاب اسلامی و دستآورهای آن در فضای مجازی و انتقال اهداف انقلاب به نسل حال و آینده توسط سخنرانان و گویندگان و نویسندگان خبره در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های  مورد نظر در استان همزمان با راهپیمایی مجازی در ایلام خواهد بود.

چراغی‌پور در ادامه مسیرهای رژه خودروی  در ایلام را از میدان میلاد، انقلاب، خیام، شهدا به سمت میدان امام (ره)، چهارراه مقاومت، پل شهید رضایی نژاد، میدان دادگستری تا مصلی بزرگ ایلام عنوان کرد و گفت: در انتهای رژه هیچ تجمعی انجام نخواهد شد .

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان