پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024
نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی ایلام

مقاومت مردم ایلام در برابر رژیم شاهنشاهی نشان از ریشه فرهنگی و دینی دارد

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ ۱۱:۵۹ چاپ کدخبر: 5815

به گزارش آفتاب ایلام، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین موسوی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان به عنوان کارشناس مذهبی در برنامه زنده و محلی  بنه مال (خانواده) با موضوع بیداری اسلامی گفت: مردم ایلام، مردمانی با فرهنگ، متدین، با اصالت و غنای فرهنگی در طول تاریخ است که با وجود تحقیر کردن شان توسط رژیم شاهنشاهی و دشمنان این نظام مقاومت نمودند و این مقاومت نشان از ریشه فرهنگی و دینی آنان دارد .

وی افزود: به برکت وجود امام خمینی (ره ) شعله وجود مردم در برابر این همه ظلم و ستم برافروخته شد و این حرکت باعث بیداری آنان شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی ایلام اظهار داشت: علما، متفکران دینی، دانشگاهیان، روحانیت و در راس همه آنها حضرت امام خمینی (ره ) مهمترین عامل بیداری مردم  در دوران طاغوت بود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی ادامه داد: یکی از مهمترین عوامل فرهنگی هر کشوری بنیان خانواده است که به دلیل غنای فرهنگ ایرانی و اسلامی، خانواده جایگاه مهم و ویژه ای دارد که تلاش دشمن در جهت تضعیف آن است.

وی بیان داشت: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، خون شهدا، فداکاری و رشادت مردم و به رهبری امام خمینی رحمه الله علیه و رهنمودهای حضرت امام خامنه ای حفظه الله در دنیا تحول  عظیمی  در زمینه به وجود آمد .

وی در پایان برنامه به رشادت ها و فداکاری های شهید سلیمانی اشاره کردند و مکتب ایشان را مکتبی انسان‌ساز و بسیار وسیع دانستند و افکار او را جهانی دانستند و از ایشان به عنوان سرباز به تمام معنای حضرت مقام معظم رهبری ( حفظه الله ) یاد کردند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان