جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام

مشترکان ایلامی ۸۰۰ میلیارد ریال به اداره برق بدهکارند

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ ۱۳:۲۶ چاپ کدخبر: 5817

به گزارش آفتاب ایلام،"هادی شیرخانی"   صبح امروز ( شنبه دوم اسفند ماه) در نشست خبری که در بستر فضای مجازی با اصحاب رسانه و مطبوعات برگزار شد گفت: مشترکان بخش خانگی، صنعت، سازمان ها و ادارات دولتی ۸۰۰ میلیارد ریال به شرکت توزیع برق استان بدهکار هستند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام تاکید کرد: وضعیت وصول مطالبات بدهی مشترکان برق در استان در شرایط نامطلوبی قرار دارد به شکلی که حدود ۶۰ درصد از انرژی فروخته شده وصول می‌شود.

وی اضافه کرد: برنامه این شرکت برای وصول مطالبات، استفاده حداکثری از ظرفیت پیمانکار طرف قرارداد است که در ابتدا به صورت اخطار و در نهایت استفاده از ابزار قطع جریان برق مشترکان بدحساب است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام بیشترین میزان طلب این شرکت را مربوط به شرکت آبفای استان دانست و تاکید کرد:عمده ترین مشترکانی که در پرداخت به موقع صورتحساب کوتاهی می‌کنند، مشترکان تجاری و خانگی هستند.

شیرخانی مشترکین را به رعایت الگوی مصرف و مدیریت هوشمندانه توصیه کرد و بیان داشت: از ابتدای آبان ماه سالجاری که فرایند "برق امید" عملیاتی شده است، قریب 79 هزار  مشترک شهری و روستایی به خاطر مصرف پایین، از مزایایی برق امید بهره مند و از تخفیفات لازم برخوردار شده اند.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام با اشاره به فعال بودن سامانه غیرحضوری طرح "برق من" در استان، بیان کرد: مشترکان خانگی برق باید نرم افزار "خدمات غیر حضوری برق ایران " را نصب کرده و از ۱۰ نوع خدمت این شرکت به صورت غیرحضوری برخوردار شوند.

شیرخانی یادآور شد: استعلام وضعیت دسته بندی در طرح برق امید، امکان ثبت درخواست انشعاب جدید، تغییر نام و مکان، ازمایش کنتور، تفکیک و ادغام به راحتی از طریق این نرم افزار انجام می‌گیرد.

وی اضافه کرد: پرداخت و مشاهده سوابق و ثبت خاموشی از دیگر خدماتی است که توسط این نرم افزار قابل اجراست.

وی با اشاره به اهداف ارائه خدمات به صورت غیرحضوری افزود: این شرکت به منظور حفظ سلامت ارباب رجوع و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، خدمات برق رسانی را به صورت غیرحضوری ارایه می‌کند

شیرخانی با بیان اینکه این نرم افزار از سایت شرکت برق و سامانه‌ بازار قابل دانلود و نصب است، گفت: مشترکان برق استان می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت به نشانی اینترنتی www.waepd.ir و استفاده از بخش میز خدمت الکترونیکی، تمامی خدمات مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی و غیرحضوری دریافت کنند

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان