جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

به گزارش آفتاب ایلام؛ عبدالله بهادری با بیان اینکه در استان ایلام برای احداث ۱۰ هزار و ۵۳۰ واحد مسکونی در طرح اقدام ملی برنامه‌ریزی شده است افزود: ۱۶ هزار و ۵۱۵ مورد تقاضای ثبت نام در سامانه ثبت شده و هم‌اکنون در حال پالایش اسامی هستیم.

وی با بیان اینکه پس از بررسی شرایط و پالایش متقاضیان، اشخاص واجد شرایط جهت تشکیل پرونده و واریز مبلغ سهم آوره معرفی می‌شوند تصریح کرد: تاکنون ۳۰۰۸ مورد از ثبت‌نام شدگان طرح اقدام ملی واجد شرایط نهایی شناخته شده و از این تعداد یکهزار و ۷۵۲ مورد مبلغ آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی را واریز کرده‌اند. 

بهادری با اشاره به اینکه برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در حال حاضر ۱۵ هکتار زمین در نظر گرفته شده افزود: برنامه‌ریزی برای احداث ۵۶ پروژه در این طرح در استان از طریق کارگزاری‌های مختلف انجام شده و در آینده نزدیک مراحل احداث این طرح‌ها اجرا می‌شود.

مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام یادآور شد: به احتمال زیاد ظرفیت در نظر گرفته شده استان بیش از تعداد اشخاص واجد شرایط خواهد بود، اما در صورتی که تعداد اشخاص واجد شرایط بیش از ظرفیت در نظر گرفته شده باشد این اداره کل قطعاً پی گیری افزایش تعداد واحد‌های احداثی خواهد بود.

بهادری درخصوص بحث خرید و فروش امتیاز طرح اقدام ملی با با تأکید بر اینکه خرید، فروش، واگذاری و انتقال به غیر مسکن ملی غیرقانونی است، گفت: عواقب هرگونه اقدام در این زمینه برعهده شخص خاطی بوده و هیچ گونه وکالتی از مراجع ذیربط به نام خریدار صادر نخواهد شد.  



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان