پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024

به گزارش آفتاب ایلام؛ مصطفی محمدیان اظهار داشت: مصاحبه تخصصی از تعداد ۱۰۷ نفر از پذیرفته شدگان دو یا سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی استانداری که به مرحله مصاحبه دعوت شده اند در روز‌های ۱۵ اردیبهشت ماه  لغایت جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه با رعایت کامل شیوه نامه‌های اجرایی و پروتکل‌های بهداشتی در محل جهاد دانشگاهی ایلام واقع در بلوار تعمیرکاری، خیابان فداییان اسلام انجام خواهد گرفت.

وی افزود: انجام مصاحبه تخصصی توسط کانون‌های ارزیابی جهاد دانشگاهی ایلام و با استفاده از توان و ظرفیت اساتید برجسته و مجرب دانشگاهی و با حضور نمایندگان دفاتر نظارتی استانداری، نمایندگان ادارات مرتبط با نظارت کامل انجام خواهد گرفت.

مدیر کل اداری و مالی استانداری ایلام با اشاره به اینکه اساتید دعوت شده صرفا در تاریخ‌های ذکر شده در استان حضور خواهند داشت، از دعوت شدگان به مصاحبه خواست تا بر اساس برنامه زمان بندی که در پایگاه اطلاع رسانی استانداری درج شده است ضمن به همراه داشتن مدارک لازم از قبیل کتاب، مقاله و سایر مدارک مربوطه در محل انجام مصاحبه حضور یابند.

وی با بیان اینکه شاخص‌های انجام مصاحبه نیز در پایگاه اطلاع رسانی استانداری درج گردیده تاکید کرد: افرادی که در ساعت و تاریخ‌های مشخص شده در محل مصاحبه حضور نیابند به منزله انصراف آنان تلقی شده و از ادامه فرآیند استخدام باز خواهند ماند.


محمدیان ضمن تشکر از همراهی و همکاری اساتید حاضر در فرایند مصاحبه و مجریان برگزاری آزمون استخدامی بیان کرد: پس از اتمام مصاحبه استخدامی، نتایج و امتیازات کسب شده توسط پذیرفته شدگان در این مرحله متعاقبا از طریق سامانه سازمان سنجش آموزش کشور اعلام و منتشر خواهد شد.

آزمون استخدامی استانداری در مورخ ۱۱ و۱۲ دیماه ۱۳۹۹ برگزار شد و تعداد ۱۰۷ نفر دو یا سه برابر ظرفیت به مرحله مصاحبه راه یافته اند.



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان