پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024

فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: قاچاق و جرائم مرزی در حوزه مرزبانی ایلام به حدقل رسیده است و مرزبانان با روحیه و اخلاص از کیان نظام، حراست شبانه روزی می نمایند.

به گزارش آفتاب ایلام، سردار کیاست سپهری در نشست تعاملی با بهزادعلیزاده، نماینده مردم حوزه جنوب ایلام با ارائه گزارشی از حوزه امنیتی ۴۳۵ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی مرزبانان و سیاست های اصولی سلسله مراتب، تاکنون همکاری و تعامل بسیار نزدیکی با مرزبانان کشور عراق ایجاد شده است و در این راستا امنیت لازم در بالاترین سطح ممکن برقرار شده است.

وی در ادامه این دیدار نیز به برخی کاستی ها و زیرساخت ها در حوزه مرزی استان اشاره کرد و ادامه داد: انتظار می رود که نمایندگان مجلس در حوزه مرز و مرزبانی، جاده ها، زیرساخت و امکانات رفاهی مرز برای ارتقاء بیشتر امنیت مردم و مرزنشینان توجه ویژه داشته و برای جذب اعتبار و رفع نواقص ها در این حوزه هم تلاش کنند.

نماینده مردم حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: مرز و مرزبانی از جایگاه ویژه ای برخوردار است، تلاش و زحمت این مجموعه قابل تقدیر بوده و این امر خطیربر کسی پوشیده نیست.

بهزاد علیزاده افزود: تلاش می شود تا شهرستان مرزی دهلران از سمت جنوب به شبکه ریلی متصل و تحویل سند فرمانداری ویژه دهلران به دولت انجام شود.

وی یادآور شد: اتمام بزرگ راه دهلران اندیمشک که یکی از مطالبات برحق مردم این حوزه می باشددر دستور کار قرار دارد.

نماینده مردم حوزه جنوب ایلام در این دیدار نیز به پروژهای دیگر در حوزه کاری خود ازجمله دایر شدن شرکت نفت وگازمستقل در ایلام، اتمام سد میمه، اخذاعتبارکافی برای پتروشیمی دهلران نیز اشاره کرد.

گفتنی است، این نشست تعاملی در در راستای دستور العمل تعامل منطقی با ادارات و ارگان های دولتی با رعایت پروتکل های بهداشتی در ستاد فرماندهی مرزبانی ایلام برگزار شد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان