جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

به گزارش آفتاب ایلام؛  سرهنگ پاسدار محمد حسن فولادی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام به مناسبت فرا رسیدن روز قدس پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

رویداد مهمی که با آغاز انقلاب اسلامی و با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) تبدیل به نمایش وحدت عظیم و یکپارچه جهان اسلام شده است موضوع فلسطین و حمایت از آرمان مقاومت تا رفع اشغال قدس شریف است که به فرموده، ولی امر مسلمین نه صرفاً مربوط به جهان اسلام که متعلق به همه آزادی خواهان و عدالت جویان در سطح دنیا و یک مساله انسانی است.

‌بزرگداشت و راهپیمایی عظیم و پُرشکوه مردم در روز قدس، حرکت نمادین عظیمی بود که یقیناً در عرصه سیاست جهانی و در مقابله با استکبار، تأثیرات عمیقی باقی گذاشته و خواهد گذاشت. این حرکت عظیم بین‌المللی همواره عامل تقویت امید و ایمان فلسطینیان و ملت‌های مظلوم جهان و باعث خشم استکبار جهانی و صهیونیزم شد تا حایی که در روز‌های منتهی به روز قدس اسرائیل غاصب وحشی گری و دد منشی خود را نسبت به ساکنان فلسطینی تشدید می‌کند.

حال که شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان کیفیت مراسمات روز قدس امسال را متفاوت از سنوات گذشته نموده است و دشمنان اسلام امیدوار به عدم برگزاری مراسم این روز هستند، لیکن امت اسلام در تلاش برای برگزاری باشکوه این رویداد مهم متناسب با شرایط و با استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی هستند.

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد شهدای بزرگ انتفاضه و سردار رشید اسلام، سردار مقاومت شهید «قاسم سلیمانی» که در راستای اهداف انقلاب، ناجوانمردانه به دست تروریست‌ها و دشمنان قسم خورده به شهادت رسید با توصیه به آحاد ملت شریف ایران خاصه مردم فهیم استان ایلام مبنی بر حضور همه جانبه در پویش‌های مختلف روز قدس در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها دعوت می‌نماید همچون گذشته، اما به شکلی متفاوت در راستای اجرای فرامین داهیانه، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای با تمام وجود تلاش و اهتمام نمایند.

با امید آن که حضور هوشیارانه و آگاهانه قاطبه مردم غیورو انقلابی کشور عزیزمان، دسیسه‌ها و مکر بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مسلمانان و آزادی خواهان جهان را در هم شکند.

گفتنی است : امسال آیین بزرگداشت روز جهانی قدس با بهره گیری حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و نیز تبلیغات گسترده محیطی و اجرای ویژه برنامه‌های رسانه‌ای از صداوسیمای مراکز استان ها برگزار می‌شود.



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان