جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

به گزارش آفتاب ایلام؛ سید محمد حسینی با گرامیداشت روز جهانی قدس، این روز را روز بیداری ملت‌های اسلامی دانست و افزود: روز قدس موجب اتحاد امت اسلامی و ایجاد جبهه منسجم حق علیه باطل است.

وی با بیان اینکه پیام این روز وحدت و یکپارچگی امت اسلامی علیه استکبار جهانی است، تاکید کرد: جمهوری اسلامی به خوبی نشان داده در قبال فلسطین از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند و تمام امکانات فنی و نظامی خود را برای نابودی اسرائیل در اختیار آنان قرار می‌دهد.

وی اسرائیل را منشا بسیاری از جنایت‌های منطقه دانست و اظهار کرد: متاسفانه برخی از کشور‌های اسلامی در موضع گیری‌های ریاکارانه خود حامی مردم فلسطین هستند در حالیکه در پس آن بدنبال تلاش برای عادی سازی روابط با این رژیم خون خوار هستند.

حسینی عربستان صعودی و بحرین را نمونه کشور‌های دنباله رو رژیم صهیونیستی دانست که با سرکوب مردم خود بدنبال حفظ حکومت هستند و افزود: در این کشور‌ها دیپلماسی و انتخابات معنا ندارد و حکومت ازآن یک خاندان است.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی کشور در ادامه داعش را نمونه دیگری از طرح‌های رژیم اسرائیل در منطقه برای ایجاد تفرقه دانست و گفت: ایجاد اختلاف در بین مسلمانان برای تامین امنیت اسرائیل هدف صلی ایجاد داعش بود که جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت بخوبی در برابر آن ایستادن و با نابودی کامل آن به این خواسته صهیونیست‌ها پایان دادند.

حسینی به گسترش فرهنگ قدس در جهان نیز اشاره و عنوان کرد: مسلمانان و آزادی خواهان سراسر جهان از اروپا تا آمریکا در این روز بزرگ در برابر استکبار جهانی راهپیمایی کنند.

وی همچنین به قدرت سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی در جهان اشاره کرد و افزود: قدرت روز افزون ایران اسلامی باعث شده تا مقامات آمریکا آن را قبول کنند و به صراحت اعلام کنند که ایران قدرت اول منطقه است و گزینه حمله نظامی به ایران را از روی میز بردارند.

وی در پایان حضور پرشور در انتخابات را مایه اقتدار میهن اسلامی دانست و از مردم خواست با حضور پررنگ اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشند.



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان