به گزارش آفتاب ایلام ایلام به نقل از روابط عمومی، سردار دلاور القاصی مهر  اظهار داشت: در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی منجر به خسارت در شهرستان ایوان ،موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام شگردهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده، موفق به شناسائی عامل این تیراندازی شدند، افزود: متهم که بعد از ارتکاب جرم به یکی از استان های همجوار متواری و خود را مخفی کرده بود با هماهنگی مقام قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: این شرور ،سوابقی  همچون سرقت ، درگیری ، تیرانداری و حمل سلاح را در پرونده خود داشت که پلیس با دستگیری این متهم به شرارت های وی پایان داد.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد،گفت: پلیس، به هیچ وجه اجازه قدرت نمایی به افراد شروری که قصد بر هم زدن امنیت شهروندان را دارند نخواهد داد و با هرگونه اقدامی که امنیت عمومی شهروندان را به مخاطره بیندازد با قاطعیت و بدن اغماض برخورد خواهد کرد.