جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خبر داد؛

بهسازی شبکه برق ۱۱۰ روستای ایلام در طرح بهارستان ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ ۱۴:۵۳ چاپ کدخبر: 6866

 مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام از بهسازی شبکه برق ۱۱۰ روستای ایلام در طرح بهارستان ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش آفتاب ایلام «هادی شیرخانی»  در حاشیه مراسم افتتاح طرح‌های ملی صنعت برق کشور که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر نیرو برگزار شد، اظهار کرد: در این طرح  ۱۱۰ روستا به نحو مطلوب‌تری برخوردار خواهند شد که امروز از بهسازی برق ۳۹ روستای استان رونمایی شد.
وی گفت: ۳۹ روستای بهسازی شده استان شامل  ۲ روستا در ایلام، ۱ روستا در آبدانان، ۶ روستا در بدره ، ۳ روستا در ایلام ایوان ۳، ۳ روستا در چرداول ، ۱ روستا در چوار ، ۴ روستا در دره شهر ، ۷ روستا در دهلران ، ۳ روستا در سیروان ، ۶ روستا در مهران ، ۱ روستا در ملکشاهی  و ۲ روستا در هلیلان ۲ روستا است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام تصریح کرد: جابجایی و مقاوم‌سازی پایه‌های برق در معابر روستایی، تامین ولتاژ مطمئن مشترکین روستایی، اصلاح روشنایی معابر عمومی روستاها، اصلاح فرسودگی شبکه برق روستاهای مشمول طرح و توسعه شبکه و تامین برق متقاضیان جدید انشعاب از اهداف طرح بهارستان است که با نگاهی جامع و روستامحور در بازه‌های زمانی مشخص انجام خواهد گرفت.
شیرخانی تاکید کرد: در  طرح بهارستان که از سوی شرکت توانیر طراحی شده ، شرکت‌های توزیع برق در یک فرآیند ۵ ساله شبکه برق را بهسازی می‌کنند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان