پنجشنبه، 30 فروردین 1403| 18 April 2024

  

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت ایلام گفت: در سه ماهه ابتدای سال جاری ۴ هزار تن و ۳۸۷ کیلو گرم کالای اساسی شامل شکر، روغن، برنج و گوشت قرمز منجمد در سطح بازار استان توزیع شد.

سعید شریفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری آفتاب ایلام، اظهار داشت: این میزان کالای اساسی شامل ۱۴٠٠ تن شکر، ۱۸۵٠ تن برنج، ۲۶ تن گوشت قرمز و ۸۸۶ تن روغن در بخش خانوار و ۲۲۵ تن نیز در بخش صنف و صنعت است.

وی افزود: در مجموع سال گذشته بیش از ده هزار تن کالای اساسی با قیمت مصوب دولتی در سطح استان از طریق شبکه های منتخب توزیع عرضه شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت ایلام گفت: از این میزان ۲۲۰۰ تن برنج وارداتی، ۵۱۰۰تن شکر(صنف، صنعت و خانوار)، ۱۴۰۰ تن روغن نباتی،۱۱۰۰ تن گوشت مرغ منجمد و ۲۰۵ تن نیز گوشت قرمز منجمد است.

وی ادامه داد: طی سه ماهه اول سالجاری  ۳۳۷۳ تن مرغ کشتار روز در سطح بازار توزیع شده و در این راستا کمبودی وجود ندارد.

شریفی تاکید کرد: کالای اساسی به میزان مورد نیاز استان تامین و به اندازه کافی در بازار موجود است و این سازمان بر نحوه توزیع در سطح بازار استان نظارت کامل دارد.

وی بیان داشت: بازرسان سازمان صمت ایلام در قالب گشت‌های مشترک به همراه دستگاه های مرتبط اقدام به بازرسی از اصناف استان خواهند کرد  و با هرگونه تخلف احتمالی به شدت برخورد خواهد شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت ایلام در پایان از مردم خواست، تا در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی و یا کم‌فروشی با سامانه ارتباطی ۱۲۴ اطلاع دهند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان