پنجشنبه، 30 فروردین 1403| 18 April 2024

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت : بر اثر تغییر مسیر یک دستگاه خودروی رانا در مسیر ایلام به مهران یک نفر کشته و یک نفر زخمی شدند.

رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار آفتاب ایلام اظهار کرد: در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور ایلام به مهران و حد فاصل بعد از تونل راه کربلا، بلافاصله کارشناسان پلیس راه به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور کارشناسان پلیس راه در محل مشخص شد این تصادف بر اثر تغییر مسیر یک خودروی رانا و برخورد آن با یک دستگاه وانت کاپ را به وقوع پیوسته است.

رئیس پلیس راه استان ایلام ادامه داد: بر اثر این برخورد، خودروی وانت کاپ را از پرتگاه سقوط و پس از آن آتش می گیرد و راننده خودرو فوت و سرنشین آن زخمی می شود.

وی تصریح کرد: تنها زخمی این حادثه بلافاصله توسط تیم های امدادی برای تکمیل سیر مراحل درمان به بیمارستان اعزام شد.

همتی زاده گفت: کارشناسان پلیس راه علت تامه تصادف را ۵۰ درصد راه و شهرسازی به علت عدم تکمیل عملیات عمرانی در مسیر عبوری و همچنین ۵۰ درصد خودروی رانا به علت تغییر مسیر ناگهانی تشخیص داده اند.

رئیس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه در مسیر ایلام به مهران شاهد عملیات های عمرانی هستیم از رانندگان خواست: در طول این مسیر از عجله و شتاب پرهیز کرده و از انجام هر گونه حرکات حادثه ساز و تغییر مسیرهای ناگهانی خودداری کنند.



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان