سه شنبه، 28 فروردین 1403| 16 April 2024
ایلام - ایرنا - فرماندار چرداول از اختصاص ۴۸۵ میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای(عمرانی) به این شهرستان در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

سعید رضا کریمیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اولویت اصلی هزینه کرد این اعتبارات تکمیل و راه اندازی طرح های نیمه تمام و آغاز پروژه های عمرانی عام المنفعه است.

وی افزود: این میزان اعتبارات نسبت به سال گذشته از رشد ۵۵ درصدی برخوردار بوده که بیانگر توجه دولت به مناطق کمتر توسعه یافته و توازن برقراری عدالت در توزیع اعتبارات است.

فرماندار چرداول تاکید کرد: این اعتبارات بر اساس اولویت ها و نیازها در بخش های کشاورزی، صنعتی، زیرساخت ها، راه، بهداشت و درمان، آموزشی و فرهنگی، خدمات عمرانی شهری و روستایی، عشایری و حمل و نقل اختصاص یافته که بخش عمده آن برای تکمیل و راه اندازی طرح های با رشد فیزیکی بالای ۷۰ درصد است.

کریمیان یادآور شد: هم اکنون ۶۴ طرح در حوزه های مختلف با رشد فیزیکی بین ۴۰ تا ۶۰ درصد در دست ساخت است که برای تکمیل و افتتاح این مجموعه پروژه ها به اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال نیاز است که امیدواریم با تلاش مدیران استانی و همراهی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جذب اعتبارات ملی در کمترین زمان ممکن شاهد بهره برداری این طرح ها باشیم.

وی مهمترین طرح های در دست ساخت در این شهرستان را چهارخطه کردن مسیر آسمان آباد به سرابله، کتابخانه عمومی روستای وارگه، جاده نسار چرداول، فضاهای ورزشی و آموزشی ، ورودی و تقاطع غیر همسطح سرابله، پروژه آب شرب روستایی، پروژه های عشایری، کانال های کشاورزی و پروژه های شهرداری عنوان کرد.

فرماندار چرداول یادآور شد: این شهرستان ظرفیت ها و پتانسیل های مهمی برای توسعه بخش های کشاورزی، صنعتی و تولیدی دارد و تلاش می کنیم از طریق ظرفیت های استانی و کشوری در راستای جهش تولید در تمام حوزه ها گام برداریم و از مدیران شهرستان می خواهیم در کنار جذب اعتبارات تملک های دارایی از دیگر منابع اعتبار برای طرح های ادارات زیر مجموعه خود تلاش کنند.

شهرستان چرداول به مرکزیت شهر سرابله در ۳۰ کیلومتری ایلام قرار دارد.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان