پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024

رئیس پلیس راهور استان ایلام گفت: برای پیشگیری از ویروس کرونا کرونا، مراکز تعویض پلاک سه شهرستان در استان ایلام تعطیل شده است.

ابوالفضل کهزادی در گفتگو با خبرنگار آفتاب ایلام اظهار داشت: از چند روز قبل که تعدادی از شهرستان های استان مجدداً در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند، این موضوع باعث شده برخی از قسمت های خدماتی پلیس راهور که ارائه خدمات مستلزم تجمع مراجعین است تا اطلاع بعدی و بازگشت به شرایط عادی تعطیل شوند.

وی افزود: از جمله این مراکز می توان به مراکز تعویض پلاک در مرکز استان و شهرستان های مهران و دره شهر اشاره کرد.

کهزادی بیان کرد: بر اساس ستاد ملی مبارزه با کرونا از نوزدهم تیرماه مرکز تعویض پلاک در شهرهای قرمز تعطیل شده اند و تا عادی شدن شرایط هیچ گونه خدماتی در این مراکز ارائه نمی شود.

وی عنوان کرد: علاوه بر تعطیلی مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی، آموزشگاه های راهنمایی و رانندگی و همچنین آزمون های عملی و نظری متقاضیان گواهینامه راهنمایی و رانندگی تا اطلاع بعدی تعطیل است.

رئیس پلیس راهور ایلام افزود: در بحث اعمال محدودیت های ترافیکی در مبادی ورودی و خروجی شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، پلیس راهور با آماده باش کامل با همکاری سایر رده های انتظامی از ورود خودروهای با پلاک غیربومی به داخل شهر و همچنین خروج خودروهای با پلاک بومی از این شهرها خودداری می کنند.

وی گفت: در صورتی که رانندگان اصرار بر نقض منع تردد داشته باشند، در شهرهای قرمز مبلغ یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون در نظر گرفته شده است.



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان