جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام با اشاره به اینکه این سازمان به عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی در کنار مجتمع بزرگ تولیدی پتروشیمی ایلام قرار دارد،گفت: تامین اجتماعی استان در مشکلات بیمه‌ای و درمانی بر اساس اصل تعامل و همکاری با پتروشیمی ایلام همراه است.

به گزارش آفتاب ایلام، سهیلا ملکشاهی مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام در بازدید از مجتمع پتروشیمی ایلام، افزود:حدود 100 درصد از کارگران و کارکنان شرکت پتروشیمی ایلام که تحت پوشش این سازمان قرار دارند و از خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی برخوردار شده‌اند.

وی با تاکید بر استمرار استفاده از خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی، اظهار داشت: 30 خدمت پرتکرار در تامین اجتماعی به صورت الکترونیک انجام شود و 70 میلیون بار مراجعه به مراکز تامین اجتماعی را کاهش خواهد یافت که این امر صرفه‌جویی در وقت، انرژی و هزینه را به دنبال دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام به ماده‌های 90 و 66 قانون تامین اجتماعی اشاره و تصریح کرد:بر اساس این دو ماده، استخدام افراد قبل از آزمایشات پزشکی و صحت مزاج ممنوع و پیش از بروز حوادث و اتفاقات احتمالی، آموزش‌های لازم قبل و حین کار داده شود.

ملکشاهی به لزوم رعایت دقیق شیوه‌های نامه‌ها و عناوین جذب و استخدام کارگران و کارکنان این شرکت برای برخورداری در دوران بازنشستگی اشاره و خاطرنشان کرد:در بازدیدی که از شرایط و محیط کار کارکنان و کارگران پتروشیمی ایلام به عمل آمد چنانچه موضوع شمول کلیه کارکنان عملیاتی و ستادی این مجتمع در کمیته سخت و زیان‌آور طرح شود از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

همچنین رئیس مجتمع پتروشیمی ایلام نیز با تبریک هفته تامین اجتماعی گفت:همکاری و ارتباط دوسویه و قابل قبولی بین مدیریت مجتمع پتروشیمی ایلام و سازمان تامین اجتماعی برقرار شده است..

آرش خزایی با بیان اینکه در پتروشیمی ایلام امکان تفکیک نیروهای ستادی و عملیاتی  به دلیل وسعت مشخص و محدوده تعریف شده وجود ندارد،افزود: فاصله نیروهای حاضر در ساختمان اداری و مدیریت با واحدهای الفین ،HD ، پلی‌اتیلن و SRU اندک است و خواستار برخورداری این نیروها از مزایای مشاغل سخت و زیان‌آور شد.

وی اظهار داشت:حذف دفترچه‌های کاغذی و عدم پوشش بیمه‌ای برخی اقلام دارویی مشکلاتی را برای کارکنان مجتمع ایجاد کرده است که با مساعدت مدیرکل تامین اجتماعی استان مرتفع خواهند شد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان