جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024

امام جمعه ایلام گفت: کرامت انسانی مددجویان در خدمت رسانی به این قشر باید حفظ شده و مورد تکریم ویژه قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر روز سه شنبه همزمان با نخستین روز هفته بهزیستی در دیدار با مدیر کل و جمعی از کارکنان این سازمان با اشاره به جامعه هدف بهزیستی از جمله سالمندان و کودکانی که در مراکز این سازمان نگهداری می شوند، ادامه داد: خلا عاطفی این افراد باید برطرف و مورد حمایت ویژه قرار گیرند.

وی ضمن اعلام آمادگی برای دیدار و سرکشی از این افراد افزود: خدمت رسانی به این افراد توسط کارکنان بهزیستی بسیار ارزشمند بوده و دارای اجر و پاداش است.

امام جمعه ایلام اظهار کرد: لازمه خدمت رسانی به این افراد صبور و بردباری است و ارتباط با آنها از نظر بعد عاطفی و حمایتی باید بیش از پیش باشد.

وی بیان کرد: جامعه هدف بهزیستی افرادی بوده که قدرت فریاد زدن ندارند و به عنوان قشری از جامعه باید مورد توجه قرار گیرند.

امام جمعه ایلام با اشاره به مشکل تعاونی مسکن بخشی از مددجویان بهزیستی از سال های گذشته گفت: با توجه به تامین زمین، روند ساخت مسکن این افراد باید با شتاب ویژه انجام شود.

وی با تقدیر از مجموعه خدمات بهزیستی ایلام بر فراهم کردن زمینه جلب هرچه بیشتر مشارکت خیران برای حمایت از مددجویان بهزیستی تاکید کرد و گفت: مسئولان و افراد خیر مشکلات مددجویان و نیازمندان را باید از نزدیک مشاهده و مورد بررسی قرار دهند.



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان