پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024

نماینده مردم ایلام در مجلس از تصویب بودجه یک هزار و ۳۲۰ میلیارد تومانی برای احداث سد مخزنی و شبکه آبیاری و زهکشی گدارخوش صالح آباد خبر داد.

علی اکبر بسطامی در گفتگو با خبرنگار آفتاب ایلام اظهار داشت: پس از تشکیل جلسات مستمر طی چندین ماه متوالی و با حمایت و پشتیبانی «سیدحمید پور محمدی» معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور روز ۱۳ تیرماه موافقت نامه احداث سد مخزنی گدارخوش بعد از سالیان متوالی توسط کمیسیون مربوطه در سازمان برنامه بودجه کشور صادر شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: برای اجرای این پروژه بزرگ و با اهمیت یک هزار و ۳۲۰ میلیارد تومان منابع مالی مورد نیاز پیش بینی شده که عملیات اجرایی آن از سال ۱۴۰۱ شروع و پیش بینی می شود بعد از ۷ سال به بهره برداری برسد.

بسطامی گفت: به اذعان صاحب نظران و کارشناسان حوزه های آب، نیرو و کشاورزی سدگدار خوش با ظرفیت ۶۵.۹ میلیون مترمکعب در سال از نگاه اکوسیستمی و کشاورزی و ایجاد اشتغال مولد چهره استان را دگرگون خواهد کرد.

نماینده مردم ایلام در مجلس اضافه کرد: از تلاش های «علیرضا نعمتی» معاون امور استان های سازمان برنامه بودجه کشور به خاطر دلسوزی و تلاش های بی وقفه برای این طرح تشکر و قدردانی می کنم.



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان