جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ایوان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۹ طرح اشتغالزا برای مددجویان این شهرستان با اعتبار بیش از ۱۶ میلیارد ریال از محل منابع بانکی و صندوق قرض الحسنه امداد ...

به گزارش آفتاب ایلام،حمید ایراندوست اظهار داشت: از این میزان ۴۰ طرح از طریق راهبر شغلی با اعطای تسهیلات و ۶۷ طرح کاریابی بدون پرداخت تسهیلات برای مددجویان اجرا شده است.

وی افزود: پنج فقره از این تسهیلات از محل منابع بانکی با اعتبار پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، هفت طرح از محل منابع بانکی با اعتبار پنج میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال، ۴۰ طرح از طریق راهبر شغلی بااعتبار ۶ میلیارد و و ۵۰۰ میلیون ریال از محل منابع بانکی و ۶۷ طرح کاریابی نیز بدون تسهیلات اجرا شده است.

ایراندوست یادآور شد: طرح های اجرا شده در سر فصل های دامداری، گاوداری، پرورش گاو شیری و قالیبافی بوده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ایوان گفت: در سال جاری از طریق راهبرهای شغلی به آموزش اشتغال برای مددجویان تحت حمایت اقدام شده که بعد از شغل آموزی با پرداخت تسهیلات زمینه ایجاد شغل رابرای استقلال معیشتی خانواده ها فراهم شود.

ایراندوست اظهار داشت: اجرای طرح اشتغال و پرداخت تسهیلات در بازه زمانی چهار سال جاری نسبت به مشابه سال قبل رشد قابل چشمگیری داشته است.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ایوان گفت: امسال و در سه ماهه نخست ۶۰ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان از چرخه حمایتی این نهاد خارج و خودکفا شدند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ه) ایوان تاکید کرد: یک هزار و ۸۷۶ خانوار مستمری بگیر، ۸۹۶ خانوار تبصره ۱۴ و ۱۶۳ خانوار تک و چندخدمتی تحت پوشش این نهاد در شهرستان ایوان قرار دارند.

به گزارش ایرنا، ۲ هزار و ۹۵۶ خانوار ایوانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستد.

شهرستان ۵۵ هزار نفری ایوان در ۳۵ کیلومتری ایلام قرار دارد.



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان