سه شنبه، 28 فروردین 1403| 16 April 2024
ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: امروز به برکت خون شهدا نظام جمهوری اسلامی به اقتدار رسیده و این اقتدار محصول رشادت های جوانانی است که آرامش خود را دادند تا نظام و انقلاب حفظ ...

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز شنبه در یادواره گرامیداشت شهدای بمباران شهدای لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدا (ع) ارتش و ۴۲ شهید روستای بیشه دراز در شهرستان مرزی دهلران اظهار داشت: امروز اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی محصول رشادت و جانفشانی جوانانی است که آرامش خود را فدای بقای نظام کردند.

وی با اشاره به گسترش قدرت انقلاب اسلامی در جهان و هراس دشمنان از عظمت و بزرگی ملت ایران افزود: فشار و تحریم از راهبردهای دشمن برای در تنگا قراردادن و از بین بردن نظام است که در این توطئه نیز ناکام مانده اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: امروز به برکت خون شهدا، انقلاب اسلامی به عنوان شجره طیبه آنچنان ریشه گسترانیده که شاخ برگ های آن در جهان هستی خود نمایی می کند.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار گفت: امروز جمهوری اسلامی قدرت برتر منطقه است و دشمن توان تهاجم را ندارد و چنانچه خطا و اشتباهی از دشمن سر دهد مردم ما با استقامت بیشتر در مقابلش می ایستند و آنها را مغلوب و به درک واصل خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود روستای بیشه دراز شهرستان مرزی دهلران را یکی از روستاهای مهم کشور دانست که در زمان جنگ و حتی بعد از جنگ همواره دغدغه نظام و انقلاب را دارند و گفت: ۴۲ شهید والا مقام این روستا سند ولایت مداری مردم این دیار است.

امام جمعه ایلام ادامه داد: مقاومت و ایثار مردم بیشه دراز مثال زدنی است چرا که در زمان جنگ ذره ای عقب نشینی نکردند و از آرمان های انقلاب دفاع کردند که این خود یک افتخار بزرگ برای مردم این روستا است و برای همیشه در تاریخ ماندگار است و امروز همه قدر دان این رشادت هستند.

حجت الاسلام کریمی تبار، پدافند هوایی را یکی از مؤلفه های قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ما با موشک تولید داخلی پیشرفته ترین پهباد آمریکا را ساقط کردیم.

وی به سکوت پهباد ساقط شده آمریکا توسط پدافند هوایی کشور اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور آمریکا ذلیلانه از جمهوری اسلام به خاطر اینکه پهباد بدون سرنشین را آنها را ساقط کرده و هواپیمای که دارای سرنشین بوده را نزده است با تمام خشوع و خضوع از کشور ما تشکر می کند و این همان اقتداری است که امروز جمهوری اسلامی به جهانیان نشان داده است.

امام جمعه ایلام به توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی در ضربه به ملت ایران اشاره کرد و بیان کرد: توطئه های دشمنان علیه ملت و نظام ما همچنان ادامه دارد اما ملت ایران به برکت خون شهدا و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب همه توطئه های و نقشه های شوم دشمنان را تا کنون خنثی کرده و این روند ادامه دارد.

حجت الاسلام کریمی تبار به حماسه آفرینی مردم شهرستان دهلران در انتخابات ۲۸ خردادماه سال جاری اشاره کرد و افزود: این مردم ولایت مدار و انقلابی نشان دادند که علی رغم سختی و گلایه ها برای سربلندی نظام ولبیک به فرمان رهبری و تداوم انقلاب پای صندوق آمدند.

وی استان ایلام را سومین استان کشور با مشارکت ۶۳ در صدی در انتخابات دانست و تاکید کرد: این سند ولایت مداری مردم این استان است ومسئولان باید در خدمت به این مردم هر چه در توان دارند بکار گیرند.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان