شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024
 مدیر کل تامین اجتماعی استان:

متناسب سازی حقوق تحقق عدالت اجتماعی است

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ ۲۲:۵۴ چاپ کدخبر: 10710

مدیر کل تامین اجتماعی ایلام گفت:سازمان تامین اجتماعی متناسب سازی را بر اساس عدالت اجتماعی اجرا کرده است.

به گزارش آفتاب ایلام،مدیرکل تامین اجتماعی استان شامگاه یک شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به صورت مجازی برگزار شد اظهار داشت: در دو بخش تعهدات بلندمدت و کوتاه‌مدت ماهانه در حدود هفتاد و دو میلیارد تومان اداره کل تامین اجتماعی استان ایلام به جامعه هدف پرداخت می کند.

سهیلا ملکشاهی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی متناسب سازی را بر اساس عدالت اجتماعی اجرا کرده ،درباره مقدار این افزایش حقوق گفت: هر کسی بر مبنای سوابقی که در پرونده اش درج شده است بر حقوقش افزوده و برای هر کسی بر اساس پرونده موجود افزایش اعمال شده است.

ملکشاهی اظهار داشت: مجموع بیمه‌شدگان این سازمان ۲۸۸ هزار نفر و معادل ۴۸ و نیم درصد جمعیت استان است و از این تعداد بیشترین آن در شهرستان ایلام با جمعیت صدو سی شش هزار ۳۰۰ نفر و کمترین آن مربوط به شهرستان ملکشاهی با هفت هزار نفر است.

وی در خصوص طرح ۳۰۷۰ این سازمان نیز گفت: این طرح یک انقلاب بزرگ الکترونیکی در سازمان تامین اجتماعی ایجاد کرد و تعداد ۳۰ خدمت پرتکرار در شعب سازمان تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و بر اساس محاسبات انجام شده با اجرای این طرح ۷۰ میلیون مراجعه بیمه‌شدگان از شعب سازمان کاهش پیدا کرده است.

ملکشاهی ادامه داد: این ۳۰ خدمت هم به لحاظ اقتصادی و نیز به لحاظ تکریم ارباب رجوع بسیار استثنایی است و مردم می‌توانند از طریق موبایل در خانه از خدمات اصلی سازمان از جمله خرید خدمت سربازی، سوابق بیمه‌ای، دستمزد، شغل و همه آنچه در ارتباط با سازمان تامین اجتماعی است، می‌توانند با مراجعه به این سامانه برخوردار شوند.

مدیرکل تامین اجتماعی ایلام با اشاره به حمایت تامین اجتماعی از واحدهای تولیدی استان، گفت: تاکنون تامین اجتماعی ایلام باعث تعطیلی هیچ کارگاه تولیدی نشده است.

وی گفت: در دوران کرونا نیز پرداخت حق بیمه واحدهای تولیدی مشکل دار امهال شده و به دوره‌های بعدی منتقل شده است.

وی عنوان کرد:در زمینه ی خدمات غیرحضوری در حوزه ارسال لیست و پرداخت حق بیمه،صد درصد کارفرمایان لیست و حق بیمه خود را به صورت غیرحضوری پرداخت می‌کنند.

ملکشاهی افزود: ذینفعان این سازمان شامل بیمه شدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران و کارفرمایان می توانند با مراجعه به سایت eservices.tamin.ir در این سامانه ثبت نام و درخواست های خود را مطرح و پیگیری کنند.



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان