چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403| 24 April 2024

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت: ۴۰ مرکز نیکوکاری این نهاد به همراه دفاتر کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت نذورات عید سعید قربان برای توزیع بین نیازمندان هستند.

قنبر موسی نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار آفتاب ایلام افزود: نذورات مردمی از طریق ۲ شیوه نقدی و غیرنقدی (دام) دریافت شده و تمامی مبالغ جمع آوری شده صرف خرید دام و سپس ذبح و توزیع آن بین مردم خواهد اشد.

وی ادامه داد: ذبح دام ها در ۱۵ قربانگاه که شامل کشتارگاه های مجاز شهرستان ها بوده انجام و در کمترین زمان بین نیازمندان و مددجویان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل کمیته امداد ایلام با بیان اینکه پیش بینی کشتار دام در عید سعید قربان یک هزار و ۵۰۰ راس است، تاکید کرد: تا روز گذشته ۷۰۰ راس دام اهدا شده که کار ذبح آنها فردا همزمان با عید سعید قربان انجام می شود.

موسی نژاد با اشاره به برگزاری کنگره سه هزار شهید استان  یادآور شد: مردم می توانند دام های قربانی خود را به نیت هر شهید برای قربانی اهدا کنند.

وی افزود: چنانچه شخصی توانایی تامین هزینه یک راس دام را نداشه باشد، می تواند با اهدا هر مبلغی به این نهاد در این زمینه مشارکت و مبالغ اهدایی این افراد پس از جمع آوری صرف خرید دام خواهد شد.

بیش از ۷۰ هزار نفر در استان ایلام از خدمات کمیته امداد برخوردارند.



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان