شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024
ایلام - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام با تقدیر از مشارکت نیکوکاران در عید سعید قربان گفت: روز گذشته یک هزار و ۳۰۰ راس دام قربانی کشتار و بین نیازمندان توزیع شده است.

قنبر موسی نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نذورات از طریق ۴۰ مرکز نیکوکاری و دفاتر این نهاد در استان جمع آوری شده است .

وی اظهار کرد: این تعداد دام که ویژه عید قربان بوده پس از ذبح و بسته بندی بین خانواده های نیازمند سراسر استان توزیع شده اند.

مدیرکل کمیته امداد ایلام با بیان اینکه دریافت نذورات و قربانی مردم نیکوکار استان تا روز عید غدیر ادامه دارد، تاکید کرد: کمیته امداد آمادگی دارد این نذورات را در سریع ترین زمان ممکن پس از ذبح و بسته بندی در اختیار نیازمندان قرار دهد.

به گفته موسی نژاد، در این مدت علاوه بر دام های قربانی نذورات دیگری از جمله مواد خوراکی و سبدهای غذایی نیز دریافت شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی، از مردم نیکوکار استان در زمینه توجه بیشتر به نیازمندان و کمک به آنها تشکر می کنیم و امید است همچنان شاهد مشارکت هم استانیهای عزیز در دستگیری از نیازمندان باشیم.

بیش از ۷۰ هزار نفر در ایلام از خدمات کمیته امداد برخوردارند.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان