جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024
در جلسه نماینده ایلام با کمیته احزاب شورای وحدت استان عنوان شد؛

وحدت و همگرایی همه نیروهای انقلابی حول توسعه استان / احزاب مسیر ایل بازان را ببندند

۱۴۰۰/۰۵/۰۱ ۱۶:۵۸ چاپ کدخبر: 11005

به گزارش آفتاب ایلام - امروز پنجشنبه جلسه هم‌اندیشی کمیته احزاب شورای وحدت استان ایلام شامل دبیران احزاب و تشکل‌های اصولگرا و انقلابی استان با سارا فلاحی نماینده مردم استان ایلام در محل دفتر این نماینده برگزار شد و حول مسائل استان و ترسیم چشم‌انداز توسعه آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

فلاحی در این جلسه ضمن ارائه رئوس فعالیت‌ها و راهبردهای خویش جهت پیگیری مطالبات مردم استان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باید بپذیریم که ایلام از ایلات مختلف تشکیل شده است اما این پذیرفتنی نیست که عده‌ای از چپ و راستِ سیاسی، برای منافع ایلی در اتاقهای فکرشان منافع استان را قربانی کنند. باید تلاش کنیم توسعه استان محور وحدت باشد نه منافع ایلی.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم خطاب به دبیران احزاب اصولگرا و انقلابی استان افزود: شما به عنوان احزاب که فعالیت شما یک کار توسعه‌یافته و مدرن است باید پرچمدار مبارزه با انحصارطلبی باشید و مسیر ایل‌بازان را ببندید.

وی تاکید کرد: همه ایلات استان دارای نخبگان و افرادی توانمند هستند و نباید شایستگان نادیده انگاشته شوند. ما با انحصارطلبی از هر نوع آن چه ایلی و چه سیاسی مخالفیم. متأسفانه در استان نخبه سوزی وجود دارد و در حال حاضر برخی از نیروها در تهران در حال تخریب یکدیگر هستند.

فلاحی گفت: رویکرد همه ما چه در دولت و چه در مجلس باید رویکرد شهید سلیمانی باشد که همواره گفتمان انقلاب را گسترده و وسیع تعریف می کرد و نمی‌گذاشت که کسی از قطار انقلاب پیاده شود لذا ما هم در استان باید در این راستا حرکت کنیم.

نماینده ایلام منویات و راهبردهای مقام معظم رهبری را نقشه راه مجلس و دولت عنوان کرد و گفت: ما باید در مسیر راهبردهای رهبر انقلاب حرکت کنیم.

وی در رابطه با موضوع تعیین استاندار ایلام که دغدغه اکثر احزاب بود گفت: ما استانداری می‌خواهیم که فردی توانمند و دارای رزومه قوی باشد نه کسی که بخواهد در ایلام برای خود رزومه‌ای دست و پا کند. کسی که به استان عرق داشته باشد و فرا ایلی و فراجناحی و انقلابی عمل کند.

فلاحی به دبیران احزاب و تشکل‌های شورای وحدت گفت: برای نجات استان دست یاری به سوی شما دراز می‌کنم و از شما می‌خواهم که هر جا دیدید در راه توسعه و اعتلای استان قصور و خطایی به عنوان نماینده مردم دارم، به من تذکر و پیشنهاد بدهید بنده نیز در حوزه مدیریت استان و در چارچوب وظایف قانونی خود تمام تلاشم را به کار می گیرم که افراد ناکارآمد روی کار نیایند.

گفتنی است یونس احمدی، دبیر کمیته احزاب شورای وحدت استان ایلام در جمع بندی این جلسه به خبرنگار ما گفت: احزاب اصولگرا و انقلابی استان و نماینده محترم مردم از شکل‌گیری دولت انقلابی، پاسخگو، مقتدر و فسادستیز در سطح ملی و در سطح استانی حمایت کرده و به دنبال راهکارهای تحقق این امر خواهند بود.

او تاکید کرد: نقطه مشترک دیگر این بود که با عنایت به اصل ولایت فقیه و جایگاه آن در قانون اساسی و نقش و رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب، در سطح استان نیز نماینده محترم ولی فقیه در استان محور تلاشهای جامعه در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و... خواهد بود.

دبیر کمیته احزاب شورای وحدت استان ایلام اعلام کرد: احزاب و تشکل‌های اصولگرا و انقلابی استان از مواضع عالمانه توأم با آگاهی و شجاعتِ خانم دکتر سارا فلاحی و اقدامات مبتنی بر شاخت زمانی مکانی این نماینده محترم در سطح ملی و در سطح استانی حمایت می‌کنند.

احمدی افزود: در این جلسه همچنین مصوب شد که این سبک از جلسات در آینده به صورت منظم در حوزه‌های اجرایی و مدیریتی استان با سایر نمایندگان و مسؤولان محترم استانی تداوم داشته باشد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان