سه شنبه، 28 فروردین 1403| 16 April 2024
نماینده تبریز در مجلس گفت: سخن آقای روحانی نه تنها فرافکنی بود بلکه باید پاسخ دهد که مسیر پرهزینه 8 سال گذشته چگونه مردم ایران را در گردابی از مشکلات اقتصادی و معیشتی گرفتار کرده است.

 حجت الاسلام  سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به  اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه "اگر مصوبه مجلس در مورد اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها نبود، تحریم ها تا قبل از عید لغو شده بود"، گفت: این سخن آقای روحانی فرافکنی است و می خواهد مجددا همان مسیر پرهزینه 8 سال قبل را تکرار کند.

روحانی: دولت در زمینه مهارکرونا و رفع تحریم به مسئولیت خود عمل کرد/ اگر قانون مجلس نبود تا قبل عید تحریم ها را برداشته بودیمنائب رئیس کمیسیون امنیت ملی: ادعای روحانی در تناقض با گزارش وزارت خارجه است/ گویا منافع ملی از نگاه رئیس جمهور تعریف دیگری دارد"روحانی"مانع لغو تحریم ها بود/ دولت آینده حق ندارد مسیر گذشته را در برجام برود

وی افزود: آقای روحانی یک هدف در دولتش انتخاب کرد و آن مسیر حل همه مشکلات اقتصادی از طریق مذاکره بود که البته به هیچ جا نرسید.

 نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس یادآور شد: البته بخشی از تحریم ها در مقطعی برداشته شد اما مجددا در زمان خود آقای اوباما برخی از تحریم ها بازگشت و ترامپ هم کلا زیر میز زد؛ در حالی که دست ما خالی بود چراکه همه چیز را نقد داده بودیم.

 میرتاج الدینی ادامه داد: امروز بایدن با شعار بازگشت به برجام آمده و می خواهد مجددا امتیازهایی را بگیرد و همه خواسته های ما را هم نسیه پرداخت کند.

 وی با تاکید بر اینکه قانون اقدام راهبردی مجلس در مورد لغو تحریم ها جلوی دو بار گزیده شدن از یک سوراخ را گرفت، گفت: مجلس تاکید داشت که باید در صورت هرگونه مذاکره ای و پرداخت امتیاز نخست راستی آزمایی صورت گیرد و پس از راستی آزمایی و لغو تحریم ها مسیر را ادامه دهد.

 نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس عنوان کرد: سخن آقای روحانی نه تنها فرافکنی بود بلکه باید پاسخ دهد که مسیر پرهزینه 8 سال گذشته چگونه مردم ایران را در گردابی از مشکلات اقتصادی و معیشتی گرفتار کرده است.

 نماینده تبریز در مجلس اظهار داشت: ملت ما به زودی شاهد خواهند بود که اگر مسیر مذاکره با اقتدار باشد تحریم ها نیز به زودی ها برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/

 


نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان