جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
نماینده اردبیل در مجلس با اشاره به گرانی میوه، میلگرد، میوه، سیمان نان و کالاهای اساسی گفت: متأسفانه اواخر دولت دوازدهم ، وزرا خودشان را به بی خیالی زده اند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، صدیف بدری نماینده اردبیل در جلسه علنی امروز (یکشنبه 4 مرداد) قوه مقننه و در تذکری شفاهی،گفت: متأسفانه اواخر عمر فعالیت دولت دوازدهم وزرا خودشان را به بی خیالی زده اند این در حالی است که ما هم اکنون شاهد افزایش قیمت میوه، میلگرد، سیمان، نان و ... هستیم این در حالی است که قیمت میوه به صورت نیم کیلویی در مغازه ها درج می شود.

وی افزود: سیمان هم اکنون به کیسه ای بیش از 100 هزار تومان رسیده است البته در بازار هم پیدا نمی شود این در حالی است که بر اساس اظهارات مسؤولین مربوطه 15 تا 20 نفر دلال در بازار سیمان تعیین کننده هستند؛ تولید سیمان بیش از نیاز داخلی است و مشخص نیست چرا سیمان گران شده است.

نایب رئیس کمیسیون عمران تصریح کرد: باید پیش بینی دقیق و مطالعات مناسبی درباره اقلیم کشور و بارش ها داشته باشیم و پیشنهاد می کنم مرکز پژوهش های مرکز با استفاده از ظرفیت های داخلی و کمک از کارشناسان خارجی مطالعات بسیار دقیقی در این باره داشته باشند.

نماینده اردبیل در مجلس گفت: من پیشنهاد دارم برای انتقال آب از دریای خزر به دریای عمان و خلیج فارس کانالی ویژه احداث شود این در حالی است که ارتفاع از شمال تا جنوب ایران بیش از 20 متر فاصله دارد.

وی گفت: 300 طرح هم اکنون در اولویت اعلام وصول از سوی هیأت رئیسه است در صورتی که مسائل مهی در کشور داریم.

انتهای پیام/



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان