جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
امروز سهامداران شرکت های توسعه معاون و فلزات، معدنی دماوند و سازه پویش در بورس و معامله گران شرکت های نفت ایرانول، نفت پاسارگاد و افرانت در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد 12هزار و 108واحدی در ارتفاع یک میلیون و 323هزار و 415واحد به کار خود پایان داد و بیش از 6میلیارد و 603میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر 5هزار و 557میلیارد تومان در بیش از 666هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت های توسعه معاون و فلزات، معدنی دماوند و سازه پویش بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت استان کرمانشاه، حفاری شمال و سرمایه گذاری استان گلستان افت را تجربه کردند.

معامله 402 هزار تنی بورس کالا در هفته پایانی تیرماه

این گزارش می افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 74میلیون ورقه به ارزش 17هزار و 724میلیارد تومان در 331هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 218واحد رشد کرد و در ارتفاع 19هزار و 267واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت های نفت ایرانول، نفت پاسارگاد و افرانت بیشترین رشد را داشتند و شرکت های فرآورده های غذایی و قند چهارمحال، تولیدات پتروشیمی قائد بصیر و داروسازی کاسپین تامین بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

انتهای پیام/



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان