پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024

فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به اینکه امنیت و آرامش زیربنای توسعه و پویایی جامعه است، گفت: ناجا یکی از ارکان مهم در نیروهای مسلح است.

به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام،سردار دلاور القاصی مهر عصر دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید انتظامی شهرستان مهران، بیان داشت: امنیت اتفاقی نیست و پلیس برای تحقق این مهم با تمام توان و ظرفیت های خود به صورت شبانه روز در حال ارائه خدمات و برقراری امنیت شهروندان است.

وی با تاکید بر این نکته که امنیت کشور مرهون خون پاک شهداء است، گفت: نیروی انتظامی نگهبان و حافظ خون شهداء است و شبانه روز با خدمت صادقانه و بی منت در تلاش است این امنیت را حفظ کند.

فرمانده انتظامی استان ایلام به تلاش های مذبوهانه کشورهای بیگانه و استعمارگر برای ایجاد شکاف و تفرقه بین مردم و مسئولان، اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران دارای پایگاه قدرت نرمی است که پایه های اصلی آن هدایت های پیامبرگونه رهبر فرزانه انقلاب، فرهنگ و هویت اصیل ایرانی اسلامی، وحدت و انسجام بی نظیر مردمی است.

وی در پایان با اشاره به اینکه خدمت بی منت به مردم وظیفه همه مسئولان است، گفت: ملت ولایت مدار ما در عرصه های مختلف نشان داده اند که همیشه پای آرمان های نظام و انقلاب خود هستند، چراکه مسیر انقلاب ما مسیر ولایت است و مسیر ولایت همان مسیر انبیاء و اولیاء خداست.

در پایان جلسه سردار دلاور القاصی مهر طی حکمی سرهنگ سروش اصل مرز را به عنوان فرمانده جدید شهرستان مهران معرفی کرد.



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان