جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از تعیین اعضای هیئت تحقیق و تفحص از شرکت های زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و شرکت کفش ملی در جلسه عصر امروز خبر داد

غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم،با اشاره به جلسه عصر  امروز کمیسیون متبوعش، بیان کرد:در جلسه عصر امروز کمیسیون، اقتصادی ، اعضای هیئت تحقیق و تفحص از شرکت های زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و همچنین شرکت کفش ملی را تعیین کردند.

وی با اشاره به دستورکار دیگر اعضای کمیسیون اقتصادی در جلسه عصر امروز، بیان کرد:همچنین اصلاح یکی از بندهای طرح اصلاح قانون استفاده از خدمات تخصصی و حرفه ای حسابداران ارجاعی از جلسه علنی نیز در دستور کار اعضای کمیسیون قرار داشت که بند مد نظر مجلس حذف شد و تبصره جایگزین مشخص شد. البته در تبصره جایگزین دو مورد خاص نیاز به بررسی مجدد داشت لذا به رأی گیری نرسید و مقرر شد تا جلسه آینده دو مورد مد نظر کمیسیون مراعا گذاشته شود تا بعد از بررسی در جلسه آتی ارائه شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در تشریح مواردی که در این جلسه مراعا ماند، بیان کرد:مواردی از قبیل میزان درآمد و جمعیت شهرستان های محل قرار گرفتن شهرداری ها یا سازمان ها که آیا در شمول نظارت مستقیم سازمان حسابرسی قرار بگیرند یا خیر و اینکه کف گردش مالی و جمعیتی که آن سازمان یا شهرداری در آن هست، نیازمند اصلاح بود. و اعداد متفاوتی گفته شد در نهایت دراین جلسه به جمع بندی نرسیدیم و ان شاءالله تا جلسه آینده در این باره به جمع بندی خواهیم رسید.

مرحبا در پایان با اشاره به دستورکار دیگر اعضای کمیسیون متبوعش گفت:لایحه موافقت نامه کشور میزبان جهت افتتاح دفتر نمایندگی بانک تجارت و توسعه سازمان همکاری اقتصادی (اکو) در قلمرو جمهوری اسلامی ایران نیز در این جلسه کمیسیون بررسی و به تصویب اعضا رسید.

انتهای پیام/



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان