جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
ششمین جشنواره موسیقی ایلام به صورت انتشار آثار ضبط شده شرکت کنندگان در فضای مجازی و در صفحه اینستاگرام انجمن موسیقی استان و دیگر صفحات هنری آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمامرکز ایلام؛ دبیر اجرایی این جشنواره روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به قرمز بودن ایلام، این جشنواره بصورت مجازی برای دومین سال برگزار می‌شود.

جواد یعقوبی افزود: ضبط حرفه‌ای اجرای گروه‌های شرکت کننده در جشنواره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام و در قالب آثار تکنوازی و گروه نوازی در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی با ذکر اینکه نمایش آثار راه یافته به این جشنواره تا ۱۲ مردادماه ادامه دارد، یادآور شد: در بخش تک نوازی (آفرینش خلاقانه) ۱۸ اثر و در بخش گروه نوازی نیز هفت گروه از مجموع ۵۸ اثر ارسالی به جشنواره با هم رقابت می‌کنند.

دبیر جشنواره موسیقی ایلام تاکید کرد: داوری این آثار را اردشیر کامکار، فرشاد رستمی و ارژنگ سیفی زاده از اساتید برجسته حوزه موسیقی کشور بر عهده دارند.

به گفته یعقوبی، ششمین جشنواره موسیقی استان ایلام با ️محور‌های موسیقی دستگاهی ایران (گروه نوازی - تکنوازی)، موسیقی بومی و محلی استان ایلام (گروه نوازی - تکنوازی)، ️ موسیقی کلاسیک جهانی (تکنوازی) و در بخش‌های گروه نوازی (رقابتی)، ️آفرینش خلاقانه در تکنوازی (غیررقابتی) و ️اجرا و تجلیل از پیشکسوتان (جنبی) در حال برگزاری است.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان