سه شنبه، 29 اسفند 1402| 19 March 2024

کرونا جان پنج ایلامی دیگر را گرفت

۱۴۰۰/۰۵/۰۵ ۱۲:۰۸ چاپ کدخبر: 11275
ایلام - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: پنج ایلامی دیگر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع فوتی استان به ۸۲۴ نفر افزایش یافت.

دکتر محمد کریمیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲۴۸ ابتلای جدید کرونا نیز در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شده و مجموع مبتلایان استان به ۴۳ هزار و ۲۶۸ نفر افزایش یافته است.

وی افزود: ۶۸ بیمار جدید کرونا نیز در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری های استان به ۲۳۶ نفر افزایش یافته و زنگ خطری جدی برای عدم رعایت پروتکل های بهداشتی است.

دکتر کریمیان ادامه داد: مهران با ۱۵ بستری جدید، دره شهر با ۱۳ نفر و ایلام نیز با ۱۳ نفر همچنان در وضعیت قرمز و دارای بیشترین تعداد بستری های جدید هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: همچنین از بستری های جدید ۱۰ نفر مربوط به آبدانان، ۶ نفر ایوان، ۶ نفر دهلران، سه نفر بدره و ۲ نیز مربوط به چرداول است.

کریمیان یادآور شد: شهرستان های ایلام، آبدانان، دره شهر، مهران و چوار در وضعیت قرمز و دهلران و بدره در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی با بیان اینکه مجموع بهبودیافتگان استان ۴۱ هزار و ۹۹ نفر است، افزود: شهرستان های ملکشاهی، هلیلان، سیروان، چرداول و ایوان در وضعیبت زرد قرار دارند.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان