سه شنبه، 29 اسفند 1402| 19 March 2024
ایلام - ایرنا - فرماندار آبدانان گفت: ۶ هزار و ۴۵ دوز واکسن نوبت اول و دوم طبق سند ملی واکسیناسیون در این شهرستان تزریق شده است که این میزان ۶۴ درصد جمعیت هدف آبدانان را شامل می شود.

سیروس مرادحاصلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۹۴ دوز واکسن نیز برای تزریق به عوامل برگزارای انتخابات نظیر هیات اجرایی، نظارت و بازرسی ارسال شده است.

وی استقبال از تزریق واکسن کرونا در شهرستان آبدانان را رضایت بخش ذکر کرد و افزود: اگر تزریق واکسن کرونا به همین شکل در شهرستان ادامه داشته باشد، شیوع کرونا در شهرستان نیز کاهش می یابد.

فرماندار آبدانان تاکید کرد: تغییر وضعیت کرونای شهرستان از نارنجی به قرمز موجب شد تیم های نظارتی با دقت بیشتری فعالیت خود را ادامه دهند و نشست های ستاد کرونا بصورت منظم با اتخاذ تصمیمات مقابله ای کرونا برگزار شود.

مرادحاصلی ادامه داد: برای اطلاع رسانی از خطرات کرونا به مردم، آژیر خطر در شهر توسط شهرداری ها به صدر درآمده و از برگزاری مراسمات عزا و عروسی و تجمعات توسط نیروی انتظامی، دهیاران ممانعت شده است.

وی به سایر اقدامات ستاد کرونا شهرستان آبدانان اشاره کرد و گفت: ستاد کرونا شهرستان صنوف پرخطر، سالن های ورزشی، تالارها، آموزشگاه ها و کافه ها را که به قانون عمل نکرده را پلمب کرده است.

فرماندار آبدانان اضافه کرد: گروهی متشکل از نماینده فرماندار، نیروی انتظامی، بهداشت و درمان، اداره صمت و اصناف روزانه از تمامی صنوف شهر بازدید می کنند.

مرادحاصلی بیان داشت:  افراد مشکوک را به مرکز منتخب کرونا شهرستان ارجاع داده و از آنها تست کرونا گرفته می شود که در صورت مثبت بودن تست آنها ، عملیات رهیگیری از اطرافیان مبتلایان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر شهرستان های ایلام، آبدانان، دره شهر، مهران و چوار در وضعیت قرمز،  دهلران و بدره در وضعیت نارنجی و شهرستان های ایوان، چرداول، هلیلان، سیروان و ملکشاهی در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان