سه شنبه، 29 اسفند 1402| 19 March 2024
ایلام-معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به وضعیت بحرانی کرونا در دره شهر، گفت: تفرجگاه های این شهرستان باید مسدود شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، جمیل صادقی فر ظهر سه شنبه در جلسه ستاد کرونا در شهرستان دره شهر ضمن قدردانی از قرارگاه شهید سلیمانی، اظهار کرد: با توجه به شرایط حاد کنونی برای شناسایی بیشتر مبتلایان فعالیت این طرح بیشتر شود.

وی با اشاره به اینکه قطعاً شناسایی زود هنگام بیماران می تواند به درمان به موقع آنها موثر باشد، تصریح کرد: بیشترین آمار ابتلا به کرونا در استان مربوط به روستاهای دره شهر است.

صادقی فر تصریح کرد: برای جلوگیری از شیوع گسترده این بیماری همه مردم، مسئولان و رسانه ها بسیج شوند.

وی عنوان کرد: کنترل خوبی در مراکز تجمعی شهرستان مانند زندان و مرکز معلولان انجام گرفته اما در بحث عروسی ها و مراسمات عزا متاسفانه در دره شهر همچنان با جمعیت بالا برگزار می شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه بزودی مددجویان زندان دره شهر نیز واکسینه می شوند، اظهار کرد: دره شهر با ۵۱ درصد در وضعیت میانه واکسیناسیون قرار دارد که باید حداقل به ۷۵ درصد برسد.

وی ادامه داد: در شهرستان بدره به دلیل واکسینه شدن ۸۸ درصدی مجوز تزریق واکسن به سنین پایین تر نیز صادر شده است.

صادقی فر بیان کرد: ورود به تفرجگاه سراب شهرستان ممنوع شود چراکه این شهرستان در کنار مهران بیشترین امار مبتلا به کرونا را دارد.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان