جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024

پروازهای ایلام به مشهد افزایش یافت

۱۴۰۰/۰۵/۰۵ ۱۶:۰۴ چاپ کدخبر: 11297
مدیر فرودگاه شهدای ایلام از افزایش پروازهای ایلام به مشهد خبرداد و گفت: چهار سورتی پرواز به تعداد پرواز های این فرودگاه به مقصد مشهد اضافه شده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ جواد یگانه با بیان اینکه این چهار سورتی پرواز به صورت شبانه و از ایلام به مقصد مشهد صورت می‌گیرد افزود: پرواز‌های شبانه مشهد توسط شرکت هواپیمایی زاگرس و روزهای دوشنبه و پنجشنبه انجام می شود.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام یادآور شد: همچنین به مقصد این شهر روز‌های یکشنبه و چهارشنبه پرواز توسط شرکت آسمان انجام می‌شود.

یگانه با تاکید بر اینکه در حال پیگیری برای انجام پرواز‌های شبانه ایلام، تهران نیز هستیم عنوان کرد: در حال حاضر ۶۰ سورتی پرواز روزانه و شبانه در فرودگاه شهدای ایلام به مقاصد تهران مشهد و کیش انجام می‌شود.

به گفته مدیرفرودگاه شهدای ایلام با افزایش چهار سورتی پرواز شبانه به مقصد مشهد، تعداد پرواز‌های استان ایلام ۲۰ درصد افزایش یافت.

یگانه با اشاره به اینکه  به دلیل شیوع ویروس کرونا پروازهای این فرودگاه با ۶۰ درصد ظرفیت انجام می‌شود ابراز امیدواری کرد: در ایام اربعین پرواز فرودگاه شهدای ایلام به مقصد نجف اشرف توسط شرکت هواپیمایی ایرتور نیز راه اندازی شود.

وی گفت: در صورت تقاضای سفر هوایی برای شهر‌های مختلف از سراسر کشور امکان راه‌اندازی پرواز هوایی جدید وجود دارد.

 

 



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان