سه شنبه، 29 اسفند 1402| 19 March 2024
مدیرکل پست ایلام گفت: با شیوع کرونا خرید و فروش های اینترنتی تا حدود ۸۵۰ درصد (هشت و نیم برابر) در بخش قبول سال جاری نسبت به سنوات گذشته در حوزه فروشگاه های درون استان افزایش یافته است.

هدایت فیلی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با بیان اینکه روزانه چهار هزار مرسوله پستی از ایلام به سایر استان های کشور ارسال می شود گفت: با شیوع کرونا خرید و فروش های اینترنتی تا حدود ۸۵۰ درصد (هشت و نیم برابر) در بخش قبول سال جاری نسبت به سنوات گذشته در حوزه فروشگاه های درون استان افزایش یافته است.

وی افزود: هم اکنون ۲۵ باجه نیابتی در ادارات ثبت اسناد، پزشکی قانونی، فنی و حرفه ای، دانشگاه ملی، آزمایشگاه مادران باردار و ... با همکاری و استفاده از توان بخش خصوصی ایجاد شده و فعال هستند که این موضوع سبب ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار نیز شده است.

مدیرکل پست ایلام یادآور شد: از محل جذب اعتبارات شرکت ملی پست برای استان، خطوط مبادله سراسری مستقیم بین تهران - ایلام که قبلا به واسطه استان های کرمانشاه و همدان انجام می گرفت، ایجاد شده است.

فیلی ادامه داد: همچنین ۲ دستگاه کامیون اسکانیا در راستای کاهش مدت زمان ارسال مرسولات و افزایش سرعت عمل و جلب رضایت مردم اختصاص یافت.

وی افزود: شرکت پست در راستای جلب رضایت مردم در طول چند سال گذشته با وجود تورم شدید و افزایش هزینه ها، تعرفه های پستی را افزایش نداده است و این امر سبب کمبود درآمد و زیان ده بودن اکثر ادارات کل پست کشور از جمله پست استان ایلام شده است.

مدیرکل پست ایلام یادآور شد: هم اکنون ۱۳ واحد پستی، ۱۰۴ دفتر ای سی تی روستایی، ۵۷ دفتر پیشخوان دولت و هفت دفتر نیابتی پستی مستقر در سایر سازمان ها در سطح استان ایلام فعال است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۱۳



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان