سه شنبه، 29 اسفند 1402| 19 March 2024

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام خواستار کمک رسانی و اهتمام تمامی دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات مردم استان شد و گفت: شرکت توزیع نیروی برق در حد امکان از اعمال خاموشی در مناطق ...

به گزارش آفتاب ایلام، احمد کرمی روز سه شنبه در نشست فوق العاده ستاد مدیریت بحران استان با محوریت مشکلات حوزه آب و برق استان اظهار داشت: اگرچه شاهد تلاش همه دستگاه های استان برای پایدار کردن آب و برق هستیم، اما باید نسبت به رفع مشکلات و دغدغه هایی که مردم در این زمینه دارند، جامه عمل بپوشانیم.

وی خواستار فرهنگ سازی و تولید محتوا برای صرفه جویی در مصرف برق و آب استان شد و گفت: نقش صدا و سیما و رسانه ها در فرهنگ سازی و ترغیب مردم به کاهش مصرف آب و برق می تواند بسیار حائز اهمیت و اثر گذار باشد.

کرمی تصریح کرد: مردم با مشکلات فراوانی نظیر تنگناهای اقتصادی و شیوع کرونا مواجه هستند که علاوه بر این مسائل موضوع قطعی آب و برق نیز به این مشکلات افزوده که در این زمینه همه دستگاه ها باید پای کار بیایند و نسبت به رفع مسائل پیش آمده اهتمام جدی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با اشاره به خاموشی های گسترده در استان گفت: با دستور استاندار برای کاهش مصرف برق و پایدار کردن شبکه همچنین به خاطر افزایش بیش از حد دما در استان ساعت کاری ادارات را به مدت ۲ ساعت ظرف امروز و فردا کاهش دادیم.

وی بیان داشت: مشاهده مسائل و مشکلات مردم و واحدهای تولیدی در اثر قطعی برق برای ما سخت است اما باید در اسرع وقت نسبت به کنترل و مدیریت شرایط تلاش خود را همچنان ادامه دهیم.

کرمی افزود: شرکت توزیع برق استان بین مناطق گرمسیری که گرمای غیر نرمال را تجربه می کنند با دیگر مناطق تفاوت قائل باشد و در این زمینه حد امکان در اعمال خاموشی آن مناطق جلوگیری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به مسائل و مشکلات تامین آب در بخش هایی استان به ویژه چوار گفت: طبق بررسی بعمل آمده برخی از روستاهای این شهرستان با کمبود شدید آب شرب مواجه هستند که در این راستا باید به طرق مختلف از جمله آبرسانی سیار به آنها کمک شود.

وی خاموش کردن حتی یک لامپ توسط هر خانوار را در حفظ شبکه برق تاثیرگذار ذکر کرد و یادآور شد: اینجا لازم است همه ما با درک درست شرایط و با مسوولیت پذیری بیشتر در راستای صرفه جویی مصرف آب و برق حرکت کرده تا بتوانیم با هزینه کمتری از این مسایل و مشکلات عبور کنیم.



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان