سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403| 23 April 2024
ایلام- ایرنا - مدیرکل بحران استانداری ایلام گفت: ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی این استان امروز و فردا (سه شنبه و چهارشنبه) پنجم و ششم مرداد ماه با ۲ ساعت کاهش از ۷ صبح تا ۱۱ تعیین می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، آیت قیصربیگی روز سه شنبه با اعلام این خبر گفت: این تصمیم به دلیل افزایش بیشینه دما و کاهش بار مصرفی برق اتخاذ شده است.

وی با اشاره به اعلام هشدار اداره کل هواشناسی (سطح نارنجی) استان با توجه به بررسی مدل ها و تداوم موج گرما و پیش بینی افزایش بیشینه دما یادآور شد: به جهت پیشگیری از مخاطرات احتمالی و کاهش بار مصرف برق در ساعت پیک مصرف و همچنین کاهش خاموشی های بخش خانگی با موافقت استاندار ایلام ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی استان ایلام امروز و فردا (سه شنبه و چهارشنبه) پنجم و ششم مردادماه با ۲ ساعت کاهش از ۷ صبح تا ۱۱ تعیین می شود.

مدیرکل بحران استانداری ایلام ادامه داد: بر این اساس ساعت کار ادارات تمامی دستگاه های اجرایی مناطق مذکور (به جز مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، خدماتی، بخش های دارای نوبت کاری و تولیدی و عملیاتی، خدمات شهری، شهرداری ها، اورژانس ۱۱۵، آتش نشانی و بیمارستان ها ) ظرف امروز سه شنبه و فردا چهارشنبه به میزان ۲ ساعت کاهش می یابد.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان