سه شنبه، 29 اسفند 1402| 19 March 2024

معاون عمرانی استاندار ایلام بر لزوم کمک همه دستگاه های اجرایی ایلام برای رفع مشکلات آب و برق در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام، احمد کرمی عصر امروز سه شنبه در نشست ستاد مدیریت بحران استان که با موضوع بررسی مسائل و مشکلات آب و برق استان برگزار شد با اشاره به وجود مسائل و مشکلات پیش آمده در حوزه آب و برق، اظهار کرد: اگرچه امروزه شاهد تلاش همه دستگاه های استان برای پایدار کردن نعمت آب و برق در سطح استان هستیم اما باید نسبت به رفع مشکلات و دغدغه هایی که مردم در این زمینه دارند جامه عمل بپوشانیم.

وی در ادامه گفت: امروز مردم با مشکلات فراوان در بحث اقتصادی، کرونا و امروز هم موضوع قطعی آب و برق روبه رو هستند که در این زمینه همه دستگاه ها بایست پای کار بیایند و نسبت به رفع مسائل پیش آمده اهتمام جدی داشته باشند.

معاون امور عمرانی استانداری ایلام با اشاره به خاموشی های گسترده در استان گفت: به دستور استاندار ایلام برای کاهش مصرف برق و پایدار نمودن شبکه همچنین به خاطر افزایش بیش از حد دما در استان ساعت کاری ادارات را به مدت دو ساعت از ۷ صبح تا ۱۱ ظرف امروز و فردا کاهش دادیم.

وی در ادامه گفت: حقیقتاً مشاهده مسائل و مشکلات مردم و واحدهای تولیدی در اثر قطعی برق برای ما سخت است اما باید نسبت به کنترل و مدیریت شرایط تلاش خود را داشته باشیم.

وی افزود: شرکت توزیع برق استان بین مناطق گرمسیری که گرمای غیر نرمال را تجربه می کنند با دیگر مناطق تفاوت قائل باشد و در این زمینه تا حد امکان در اعمال خاموشی در آن مناطق جلوگیری شود.

کرمی در ادامه با اشاره به مسائل و مشکلات تأمین آب در بخش هایی استان به ویژه شهرستان چوار گفت: در بررسی به عمل آمده برخی از روستاهای این شهرستان با کمبود شدید آب شرب مواجه هستند که در این راستا بایستی به طرق مختلف از جمله آبرسانی سیار به آنها کمک شود.

وی در ادامه ضمن اینکه از صدا و سیمای مرکز استان خواست که برای ایجاد فرهنگ سازی صرفه جویی در مصرف آب و برق تلاش کند، افزود: در این زمینه نقش صدا و سیما و رسانه ها در ایجاد فرهنگ سازی و ترغیب مردم به کاهش مصرف آب و برق می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان