جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
ایلام-فرمانده انتظامی استان ایلام از افزایش ۱۱۸ درصدی کشفیات قاچاق کالا و ارز در چهار ماهه نخست امسال در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار دلاور القاصی مهر عصر سه شنبه در سومین نشست قرارگاه استانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه بدون مشارکت مردم در تولید امنیت توفیقی حاصل نخواهد شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی در استان ایلام با هماهنگی و همکاری دستگاه قضائی از ابتدای سال تا کنون ۴ مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز را به مرحله اجرا در آورده است.

وی افزود: با تلاش جهادی و شبانه روزی کارکنان انتظامی استان و با محوریت پلیس امنیت اقتصادی از ابتدای سال تا کنون بالغ بر چهار هزار رأس احشام و ۱۷۵ تن نهاده دامی قاچاق در سطح استان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: در همین مدت بیش از هشت هزار لیتر روغن خودرو ،۲۶ تن برنج، ۴۶۸ تن مرغ، ۱۱۵ دستگاه مبدل ارز دیجیتال و ۴۴ هزار و ۸۹۸ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف و ۱۳۶ دستگاه انواع خودرو در این زمینه ها متوقف و روانه پارکینگ شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله های قاچاق توسط کارشناسان بیش از ۱۹۲ میلیارد ریال تعیین شده، گفت: کشفیات قاچاق در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با ۱۱۸ درصد افزایش و در زمینه دستگیری با ۸۸ درصدی افزایش نشان از عزم جدیدی پلیس برای ریشه کن کردن این پدیده شوم را دارد.

سردار القاصی مهر، در پایان ضمن تقدیر از همکاری دستگاه قضائی و سازمان های دخیل در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز، عنوان داشت: مبارزه جدی و همه جانبه پلیس با پدیده قاچاق کالا و ارز و افرادی که باعث اخلال در نظام اقتصادی و به خطر افتادن سلامت جامعه می شوند ادامه دارد، و با حضور فعال و هوشمندانه در سطح جامعه اجازه فعالیت به سودجویان و هنجارشکنان را نخواهد داد.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان