سه شنبه، 29 اسفند 1402| 19 March 2024

 معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام گفت: حفظ ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک این استان با کشور عراق مرهون جانبازی، فداکاری جوانان این مرز و بوم و خون شهدا است.

به گزارش آفتاب ایلام،الیاس فتاحی شامگاه سه شنبه در جشنواره ملی ایثار استان با بیان اینکه هر چه داریم از خانواده معظم شهدا است، افزود: شهدا، جانبازان و ایثارگران بودند که جانانه از آب، خاک و ناموس این کشور دفاع کردند و حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادند. 

وی با بیان اینکه همه جهان شاهد رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بود، یادآور شد: ما به وجود همه رزمندگان، ایثارگران، شهدا و خانواده های ایشان افتخار می کنیم و به شهدای دفاع مقدس درود می فرستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با قدردانی از برگزاری این مراسم تصریح کرد: مردم ایلام در جنگ تحمیلی مدافع کشور بودند و در صحنه های مختلف مدافع نظام اسلامی و در حماسه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا پرچمدار عزت کشور بودند.

وی تاکید کرد: ما به این مردم عزیز افتخار می کنیم و آنچه که داریم از این خانواده های شهداست و از همه روسای محترم دانشگاه های استان تشکر می کنم که به صورت ویژه پیگیر وضعیت تحصیلی خانواده های شهدا هستند.

در این جشنواره اثر علمی محمدجعفری فرزند جانباز به عنوان اثر منتخب انتخاب شد و جایزه ملی ایثار نیز به آقای رحمان جعفری اهدا شد.



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان