پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024
مدیرکل بحران استانداری ایلام گفت: ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی این استان فردا چهارشنبه ششم مرداد ماه با ۲ ساعت کاهش از ۷ صبح تا ۱۱ تعیین می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ آیت قیصربیگی  اظهار داشت: این تصمیم به دلیل افزایش بیشینه دما و کاهش بار مصرفی برق اتخاذ شده است.

وی با اشاره به اعلام هشدار اداره کل هواشناسی (سطح نارنجی) استان با توجه به بررسی مدل‌ها و تداوم موج گرما و پیش بینی افزایش بیشینه دما یادآور شد: به منظور پیشگیری از مخاطرات احتمالی و کاهش بار مصرف برق در ساعت پیک مصرف و همچنین کاهش خاموشی‌های بخش خانگی با موافقت استاندار ایلام ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان ایلام فردا  چهارشنبه ششم مردادماه با ۲ ساعت کاهش از ۷ صبح تا ۱۱ تعیین می‌شود.

قیصر بیگی یادآور شد: بر این اساس ساعت کار ادارات تمامی دستگاه‌های اجرایی مناطق مذکور (به جز مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، خدماتی، بخش‌های دارای نوبت کاری و تولیدی و عملیاتی، خدمات شهری، شهرداری‌ها، اورژانس ۱۱۵، آتش نشانی و بیمارستان‌ها) ظرف امروز سه‌شنبه و فردا چهارشنبه به میزان ۲ ساعت کاهش می‌یابد.

مدیرکل بحران استانداری ایلام افزود:بر اساس این تصمیم امروز نیز ساعات کاری ادارات و دستگاههای اجرایی استان با ۲ ساعت کاهش از ۷ صبح تا ۱۱ صبح تعیین شد. 

 

 

 



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان