سه شنبه، 28 فروردین 1403| 16 April 2024
ایلام - ایرنا - معاون فنی صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: قطعی برق در برخی از ایستگاه های این مرکز اختلالات موقتی در دریافت شبکه های تلویزیونی و رادیویی برخی مناطق شهر ایلام ایجاد کرد.

شهریار خسروی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به قطعی برق در ایستگاه جام جم ایلام، طی ساعاتی از امروز و دیروز  دریافت شبکه های تلویزیونی و رادیویی موج اف ام با اختلال دریافت مواجه شد.

وی افزود: نوسانات شدید ناشی از قطعی برق باعث ایجاد اختلال و آسیب در یو پی اس ( ارتباط دهنده برق شهری و ژنراتور اضطراری) اختلال در کانال های ۴۶ و ۳۶ شد.

خسروی یادآور شد: با تلاش و پیگیری نیروهای معاونت فنی صدا و سیمای مرکز ایلام این اختلال مرتفع شد و هم اکنون مردم مشکلی برای دریافت شبکه های تلویزیونی و رادیویی ندارند.

وی اضافه کرد: بینندگان برای دریافت بهتر و پایدار شبکه های تلویزیونی بهتر است که گیرنده خود را روی کانال های ۲۳ - ۲۶ و ۵۱ - ۵۷ تنظیم کنند تا در زمان قطعی برق و ایجاد نوسانات شدید حاصل از این قطعی، مشکلی برای دریافت شبکه های تلویزیونی نداشته باشند.

وی ادامه داد: ایستگاه های تلویزیونی استان ایلام که دارای پهنه جمعیتی زیادی را تحت پوشش برنامه های خود قرار دهند یا دور از شهر ها قرار گرفته باشند و داخل شهر نباشند، از ژنراتور موتور برق اضطراری برخوردار هستند.

به گزارش ایرنا، شهر ایلام با جمعیتی بالغ بر ۲۵۰ هزار نفر دارای سه ایستگاه تلویزیونی جام جم، نخجیر و مانشت است.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان