چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403| 24 April 2024

آزادی ۸۰ زندانی مالی در سالجاری

۱۴۰۰/۰۵/۱۷ ۱۶:۱۴ چاپ کدخبر: 12078

مدیرکل زندان های استان ایلام گفت: در سال‌جاری ۸۰ مدد جو با کمک خیرین و ستاد دیه ی استان و کشور آزاد شده است

به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام؛ مجید احسانی روز یک شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد،با اشاره به مشکلات زیست‌ محیطی زندان قبلی ایلام که در درون شهر قرار داشت، گفت:با تلاش مسوولان ارشد این سازمان در استان فاز نخست زندان جدید شهر ایلام بهمن ماه سال گذشته افتتاح و سرانه نگهداری زندانیان در زندان مرکزی ایلام امروز به یک عدد استاندارد رسیده است .

احسانی با اشاره به آغاز روند دادرسی الکترونیک گفت: استان ایلام در این زمینه جزو استان‌های برتر کشور محسوب می‌شود به نحوی که دیگر اعزام و بدرقه زندانی به محاکم قضائی در این استان با بهره گیری از فناوری، به صفر رسیده است.

مجید احسانی همچنین از آزادی 180 مددجو در سال گذشته با کمک خیرین خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا امروز نیز 80 مددجو با کمک خیرین آزاد شده‌اند.

وی همچنین با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای مقابله با بیماری کرونا در زندان مرکزی ایلام افزود: با انجام 8000 مورد آزمایش تشخیص کرونا تا کنون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی، موفق شدیم از ابتلای مددجویان این زندان به بیماری کرونا جلوگیری کنیم.

مدیرکل زندان های استان ایلام بیان داشت: سال گذشته در مجموع دو هزار بسته حمایتی با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)،سپاه امیرالمونین(ع)،  ستاد فرمان اجرایی امام، سپاه امیرالمومنین و غیره بین خانواده های زندانیان استان توزیع شده است.

در پایان این مراسم از تعدادی از خبرنگاران فعال در حوزه ی اصلاح و تربیت زندانبانی اسلامی با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان