پنجشنبه، 30 فروردین 1403| 18 April 2024
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت:طبق اخباری که به کمیسیون واصل شده در پرداخت وام های ازدواج مشکلاتی وجود دارد که مجلس به این موضوع رسیدگی خواهد کرد.

علی بابایی کارنامی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه کمیسیون به صورت جدی به بحث های نظارتی ورود کرده است، گفت:در چند روز گذشته درباره بحث عدم پرداخت نشدن وام های ازدواج با مسئولان این حوزه جلسه ای را برگزار کردیم.

وی با تاکید براینکه بانک ها مکلف به پرداخت تسهیلات ارزان قیمت هستند، افزود: طبق اخباری که به کمیسیون واصل شده در پرداخت وام های ازدواج مشکلاتی وجود دارد که مجلس به این موضوع رسیدگی خواهد کرد.

نماینده ساری در مجلس تصریح کرد: بی انگیزگی مدیران و بلاتکلیفی در دو ماه آخر کار دولت سابق یکی از عواملی بود که باعث شد مشکلاتی در روند پرداخت وام های ازدواج ایجاد شود.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با اعلام اینکه مجلس و دیوان محاسبات باید نظارت بیشتری بر پرداخت شدن تسهیلات ارزان قیمت از سوی بانک ها داشته باشند، اظهار داشت: کمیسیون اجتماعی نظارت های خود را در این حوزه بیشتر خواهد کرد تا قانون در سال جاری به خوبی انجام شود.

انتهای پیام/



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان