پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس از قول وزیر پیشنهادی راه برای ساخت سالانه یک میلیون مسکن خبر داد.

حسن نوروزی  نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در تشریح نشست امروز ( یکشنبه، 24 مرداد) این کمیسیون با رستم قاسمی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، گفت: قاسمی در این نشست برنامه های خود را ارائه کرد و نمایندگان هم مطالبات و دغدغه های ملی و منطقه ای خود در حوزه راه و شهرسازی را مطرح کردند.

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون بر ضرورت توجه وزیر راه آینده به تقویت و توسعه شبکه های راه های شهری و روستایی، حمل و نقل ریلی داخلی و خارجی از جمله اتصال ریلی ایران به چین از مسیر افغانستان، اینچه برون به ترکمنستان و چین و همچنین حمل و نقل هوایی تاکید کردند.

نماینده بهارستان و رباط کریم در مجلس یازدهم یادآور شد: تقویت فرودگاه امام خمینی ( ره ) و همچنین منطقه آزاد فرودگاه بین المللی امام خمینی ( ره )، توجه ویژه به مسکن های اجتماعی و اتمام نهایی مساکن مهر و تسریع در بافت های فرسوده از جمله مباحثی بود که مورد تاکید اعضای کمیسیون قرار گرفت.

نوروزی ساخت سالانه یک میلیون مسکن،  تقویت بزرگراه ها و آزاد راه ها، تسریع در جاده ترانزیت شمال به جنوب، تکمیل راه آهن ایران به چنین از مسیر افغانستان، توجه جدی به مسکن اجتماعی،  تکمیل و اتمام مسکن مهر و ساماندهی بافت های فرسوده شهری را از جمله برنامه های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دانست.

انتهای پیام/

 


نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان