سه شنبه، 28 فروردین 1403| 16 April 2024
ایلام-رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: مقررات منع تردد بین استانی تا ساعت ۲۴ روز جمعه پنجم شهریور در استان ایلام ادامه دارد.

ابوالفضل کهزادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به رغم پایان یافتن تعطیلات ۶ روزه، ممنوعیت های ترافیکی بین استانی تا پایان هفته پابرجاست و کماکان ورود خودورهای غیربومی به داخل استان و خروج خودروهای بومی از استان ممنوع است.

وی با اشاره کاهش محسوس ترددها در مبادی ورودی و خروجی استان، افزود: مردم با لغو سفرهای غیر ضروری در این مرحله از اجرای طرح، بیشترین همکاری و همراهی را با پلیس داشته اند.

رئیس پلیس راهور استان ادامه داد: با توجه به حساسیت شرایط فعلی و تاکید ستاد مقابله باکرونا، در این مرحله از اجرای طرح علاوه بر اعمال جریمه یک میلیونی برای رانندگان متخلف، سعی شده رانندگان متخلف به شهرهای مبدا و محل سکونت عودت داده شوند.

وی تاکید کرد: تمام مجوزهای صادره توسط فرمانداری ها مبنی بر تردد بین استانی نیز از درجه اعتبار ساقط می شود و هموطنان به امید مجوزهای صادر شده از ۲۴ مردادماه تا ۵ شهریور که پایان طرح هستند، راهی سفر نشوند زیرا از ادامه سفر آنها جلوگیری خواهد شد.

کهزادی تصریح کرد: البته مطابق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، افرادی کار ضروری دارند و این کارها جزو مواردی است که توسط وزارت کشور به فرمانداری ها ابلاغ شده، می توانند از تاریخ ۲۴ مرداد ماه به بعد از فرمانداری به صورت محدود و روزشمار مجوز تردد بگیرند.

وی گفت: منع تردد فقط مختص بین استان هاست و تردد بین شهرهای یک استان ممنوعیتی ندارد و همین طور تردد برای ناوگان بار و مسافر منعی ندارد.

رئیس پلیس راهور استان یادآورشد: مقررات منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ شب تا ۳ صبح در معابر درون شهری تمامی شهرهای استان همچنان در دستور کار می باشد.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان