پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام:

۷پروژه ورزشی همزمان با هفته دولت درایلام افتتاح و کلنگ زنی می شود

۱۴۰۰/۰۶/۰۳ ۱۷:۳۸ چاپ کدخبر: 13174

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت :۷ پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ششصد میلیون تومان در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود.

مظفر علیشائی در گفت‌وگو با آفتاب ایلام با اشاره به افتتاح و بهره برداری پروژه‌های عمرانی ورزشی استان در هفته دولت تصریح کرد: ۷پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ششصد میلیون تومان در هفته دولت با اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی در سراسر استان توسط اداره کل ورزش و جوانان، هیئت های ورزشی و سمن ها در طول هفته دولت اجرا می گردد ، که باتوجه به محدودیت های کرونایی این برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و بعضا بصورت مجازی و وبینار برگزار می گردد.

وی عنوان کرد : هفته دولت فرصتی ارزنده در راستای میثاق با آرمان‌های امام راحل، شهدا، ولایت و رهبری و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، که تلاش کنیم امید رادر میان مردم زنده نگه داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یادآورشد: افتتاح و بهره برداری۴ مکان ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام شامل«۲ زمین چمن مصنوعی در شهرستان دره شهر، زمین چمن طبیعی (کهره) شهرستان هلیلان با مشارکت بنیاد مستضعفان و همچنین چمن مصنوعی مینی فوتبال در مجموع با اعتباری بالغ بر۶ میلیارد و هفتصد میلیون تومان افتتاح می‌شوند.

 وی گفت:از دیگر پروژه های اداره کل ورزش و جوانان استان کلنگ زنی ۳زمین چمن مصنوعی ۲ مورد در شهرستان هلیلان و یک مورد نیز در بخش مورموری که ارزش آن بالغ بر ۳میلیارد و نهصد میلیون است .


علیشائی یادآور شد: با رایزنی های صورت گرفته اعتبار برای تکمیل ۴ سالن ورزشی با پیشرفت ۸۰ درصدی جذب شده است که پیش بینی میشود تا بهمن ماه سال‌جاری به بهره برداری برسند


وی در پایان گفت: در هفته ی دولت سال گذشته نیز ۱۲ پروژه با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان افتتاح شد که ۲ صدم متر مربع به سرانه فضاهای ورزشی استان اضافه شد



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان