پنجشنبه، 30 فروردین 1403| 18 April 2024
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: مجلس برای یاری رسانی به دولت جدید در رفع نابسامانی های کشور از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به رای اعتماد نمایندگان به 18 وزیر پیشنهادی دولت، گفت:رای آوری اکثریت وزرای پیشنهادی در مجلس نشان از عزم مجلس برای همکاری و همگرایی با دولت برای برون رفت از مشکلات در کمترین زمان است.

وی بیان اینکه نمایندگان مجلس برای برون رفت از مشکلات اقتصادی تمام همکاری های لازم در چارچوب قانون را با دولت خواهند داشت، افزود:پس از تشکیل کابینه دولت سیزدهم هیچ عذری برای لاینحل ماندن مشکلات پذیرفتنی نیست و مجلس نیز با حداکثر توان بر نحوه اجرایی شدن قول های  وزرا نظارت خود را انجام خواهد داد.

نماینده بابل در مجلس با تاکید براینکه دولت جدید همزمان با چاره اندیشی برای گشایش های اقتصادی و معیشتی باید کار آوار برداری از خسارت های هنگفت و غیر قابل باور مدیریت  8سال گذشته را به انجام برساند، افزود: البته برنامه های ارائه شده وزیران جوان و انقلابی برای حل مشکلات اقتصادی کشور قوی و چاره ساز است که امیدواریم هرچه سریعتر این برنامه ها عملیاتی شود تا شاهد بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم باشیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس از روند جدید همگرایی مجلس با دولت سیزدهم از هفته آینده خبر داد و افزود: مجلس با تشکیل کمیسیون های مشترک و شناسایی مشکلات ،دولت را در تمامی بخش های مورد نیاز از طریق تصویب قانون و ارائه نظرات مشورتی یاری خواهد داد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه مجلس با رای حداکثری به وزیران پیشنهادی رئیس جمهور گام بلندی برای همگرایی با دولت برای رفع سریع مشکلات برداشت، اظهار داشت: دولت برای برون رفت از مشکلات با کمبود قانون مواجه نیست اگر هم در جایی خلاء قانونی وجود داشته باشد مجلس این آمادگی را دارد با برطرف کردن نیازهای دولت گام های بلندی برای برون رفت از مشکلات در کنار دولت بردارد. مجلس برای یاری رسانی به دولت جدید در رفع نابسامانی های کشور از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان