جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت:رسیدگی فوری به مشکلات معیشتی مردم ،آرامش و کنترل بازار باید اولویت اول دولت باشد.

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به رأی اعتماد مجلس به کابینه آیت الله رئیسی ، اظهار داشت:مجلس پس از چند روز کار فشرده و دقیق،با تایید حداکثری کابینه پیشنهادی ،قدمی بزرگ برای برگزاری دولت جدید برداشت تا بدون تاخیر و درنگ وزارتخانه ها کار را آغاز کنند.

وی با اشاره به موضوعاتی که دولت باید در اولویت اقدامات خود قرار دهد تصریح کرد: افزایش بی رویه قیمت ها موجب نگرانی و نارضایتی مردم شده لذا باید رسیدگی فوری به مشکلات معیشتی مردم ،آرامش و کنترل بازار باید اولویت اول اقدامات دولت سیزدهم باشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در مجلس، بیان کرد: توضیحات آیت الله رئیسی، رئیس جمهور در مجلس، برای نمایندگان ملت اطمینان بخش بود.

یوسفی اظهار کرد: شرایط حاکم بر معیشت و سلامت مردم موجب شد تا با صرف نظر از برخی دغدغه های به حق،به دولت انقلابی فرصت داده شود تا هر چه سریع تر فعالیت های خود را آغاز کند تا شرایط اقتصادی و معیشتی مردم بهبود یابد.

به گزارش تسنیم، مجلس روز (چهارشنبه سوم مرداد ماه)  به تمم کابینه آیت الله رئیسی به غیر از وزیر آموزش و پرورش با حداکثر آرا ردی اعتماد داد.

انتهای پیام/



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان