سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403| 23 April 2024

پروژه توسعه و بهسازی اورژانس و پاویون بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام همزمان با هفته دولت در ایلام به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام؛محمد نوذری ضمن تبریک هفته ی دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در حاشیه ی این مراسم گفت: ۱۴۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۳۸ میلیارد تومان و اشتعالزایی ۱۶۳۵ نفر هفته دولت در ایلام به بهره برداری می رسند که از مجموع این پروژه ها ۲۲ پروژه کلنگ زنی و ۱۲۷ پروژه نیز به بهره برداری خواهند رسید.

وی افزود؛ پروژه توسعه و بهسازی اورژانس و پاویون بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام همزمان با هفته دولت در ایلام با اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد تومان در کمتر از ۲ سال به بهره برداری رسیده است.

نوذری افزود : با توجه به افزایش شمار بیماران کرونایی با افزودن این تعداد(۷۱) تخت مشکل بستری بیماران در استان حل میشود.

استاندار ایلام گفت: ۹۱ هزار دوز واکسن به جامعه ی هدف واکسینه شده اند و ۳۳ درصد این جمعیت نیز دوز دوم را تزریق کرده اند

وی با اشاره به روند افزایشی تعداد مبتلایان، بستری ها و فوتی ها در استان گفت: متاسفانه میزان رعایت پروتکل ها در استان از ۸۰ درصد به کمتر از ۴۰ درصد رسیده که می یابد برای مقابله با کرونا و قطع زنجیره بیماری، ضمن بهره گیری از امکانات دستگاهها، مردم باید با رعایت پروتکل ها، اجرای دستورالعملها و فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک به بهبود شرایط موجود کمک کنند.


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام  نیز در این آیین افتتاح گفت: این پروژه خدماتی و درمانی به مساحت۲۹۶۰ متر مربع شامل ۱۹۹۰ متر مربع اورژانس و ۹۷۰ متر مربع پاویون و موتورخانه و ... است.

 محمد کریمیان افزود: ضعف در زیر ساخت های بهداشتی و درمانی یکی از مشکلات حوزه ی درمان است که خوشبختانه در طی ۲ سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در این این زمینه صورت گرفته و امروز شاهد توسعه و بهسازی  اورژانس بیمارستان امام هستیم.

کریمیان تصریح کرد: ۱۱ پروژه در خصوص مراکز درمانی و بهداشتی تکمیل و بیمارستان رازی نیز در یک ماه آینده به بهره برداری می رسد که امیدواریم با ادامه ی این روند استان ایلام از لحاظ زیر ساخت های بهداشتی و درمانی به یک استان در حد استاندارد برسد.

گفتنی امروز ۱۳ پروژه شامل تأمین برق منطقه گردشگری ارغوان، مرکز جامع آسیب دیدگان شهر ایلام، هنرستان استثنایی ایلام، تعمیر و توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام، اجرای طرح هادی روستاهای قجر و چنارباشی، بهسازی و کف سازی خیابان سعدی شمالی، بازسازی بلوار امام خمینی(ره)، احداث پارک زاگرس، روکش آسفالت راه روستایی شهرک قدس-چالسرا، روکش آسفالت راههای شهرستان، مجتمع نوآوری و فناوری دانشگاه ایلام، مجموعه ورزشی جنگلبان و کلنگ زنی سالن ورزشی بعثت به بهره‌برداری رسیده است

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان